
Ustawienia testowe
Ghost Recon: Wildlands
3840x2160 px, Ustawienia Ultra
![]() ![]() | |
(SLI) GeForce GTX 1080 Ti (1480/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 Ti (1480/1375) | ![]() ![]() |
GeForce Titan X (1418/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | ![]() ![]() |
Ustawienia ultra w rozdzielczości 4K są ponad możliwości jakiekolwiek (pojedynczej) karty graficznej dostępnej obecnie na rynku. Dopiero dwa GTX 1080 Ti w trybie SLI zapewniły komfortową rozgrywkę. Wynik byłby zapewne nieco wyższy, ale w tym przypadku ograniczał nas już procesor, o czym szerzej pisaliśmy przy okazji testu GTX 1080 Ti.
Ghost Recon: Wildlands
3840x2160 px, Ustawienia Bardzo wysokie
![]() ![]() | |
(SLI) GeForce GTX 1080 Ti (1480/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 Ti (1480/1375) | ![]() ![]() |
GeForce Titan X (1418/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | ![]() ![]() |
Radeon R9 Fury X (1050/500) | ![]() ![]() |
Obniżenie poziomu detali o jedno oczko zaowocowało w miarę przyjemną rozgrywką na dwóch najmocniejszych obecnie kartach - GTX 1080 Ti oraz Titan X. Prawdopodobnie mocno podkręcony GTX 1080 również "dociągnie" do wyznaczonej przez nas granicy przyzwoitości (45 kl/s).