Procesor: | |
Płyta główna: | |
Pamięć RAM: | |
Chłodzenie: | |
Dysk twardy: | |
Dysk: | |
Zasilacz: | |
Monitor: | |
Obudowa: |
Sterowniki, system operacyjny i programy
- Windows 7 64 bit
- Program do mierzenia kl./s – Fraps
- HIS Radeon IceQ Turbo – Catalyst 13.2 beta
- PNY GeForce GTX 660 Ti – ForceWare 314.07
Metodologia testowa
• 3DMark 11
Tryb:
- Performance, 1280x720 – Ogólny wynik
• 3DMark
Tryb:
- Fire Strike, 1920x1080 – Ogólny wynik
• Ungine: Valley
Tryby:
- 1680x1050 AF x16
- 1920x1080 AF x16
Detale jakości grafiki: Maksymalne. Środowisko testowe: DirectX 11. Wykorzystujemy wbudowany test.
• Assassin;s Creed III
Tryby:
- 1680x1050, AA Normal, AF x16
- 1920x1080 AA Normal, AF x16
Detale jakości grafiki: Maksymalne. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl./s podczas przejścia z punktu A do punktu B.
• Battlefield 3
Tryby:
- 1680x1050 AA x4, AF x16
- 1920x1080 AA x4, AF x16
Detale jakości grafiki: Maksymalne. Środowisko testowe: DirectX 11.
Testów dokonywaliśmy przechodząc z punktu A do punktu B w początkowej fazie gry. Ilość klatek zliczał program Fraps.
• Crysis 2
Tryby:
- 1680x1050 AF x16
- 1920x1080 AF x16
Detale jakości grafiki: Ultra. Dodatkowo ściągnięty pakiet tekstur o wyższej rozdzielczości. Patch 1.9. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności był dokonywany w nagranym demie w części miasta DownTown.
• Crysis 3
Tryby:
- 1680x1050 SMAA 2TX, AF x16
- 1920x1080 SMAA 2TX, AF x16
Maksymalne detale graficzne. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl./s podczas przejścia z punktu A do punktu B.
• Dirt:Showdown
Tryby:
- 1680x1050 AA x4, AF x16
- 1920x1080 AA x4, AF x16
Detale jakości grafiki: Ultra Detail. Środowisko testowe: DirectX 11. Test polegał na przejechaniu kawałka odcinka trasy, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa na wybranym odcinku trasy.
• Far Cry 3
Tryby:
- 1680x1050 AF x16
- 1920x1080 AF x16
Detale jakości grafiki: Ultra. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl./s podczas przejścia z punktu A do punktu B.
• Max Payne 3
Tryby:
- 1680x1050 AF x16
- 1920x1080 AF x16
Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11. Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• Metro 2033
Tryby:
- 1680x1050 AF x16
- 1920x1080 AF x16
Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11. Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• Tomb Raider
Tryby:
- 1680x1050 AF x16
- 1920x1080 AF x16
Detale: Ultra (TressFX wyłączone). Jednym z najbardziej obciążających miejsc dla kart graficznych jest las w czasie padającego deszczu. W takich warunkach notowaliśmy jedne z najniższych wartości wyświetlany kl./s, stąd też obraliśmy je za miejsce testowe. Przechodziliśmy z punktu A, do punktu B.