Testy wydajności zintegrowanej grafiki w grze Wiedźmin 3
Wszystkie procesory pracowały z pamięcią RAM taktowaną 2400 MHz.
Przed sprawdzeniem wyników testów, możecie zerknąć na to jak działa Wiedźmin 3 na Core i5 5675C na poniższym wideo. Gra działała z uruchomionym programem Fraps, materiał został nagrany przez zewnętrzne urządzenie przechwytujące, a konkretnie Avermedia LG X.
Wiedźmin 3: 1360 x 768, ustawienia minimalne
[kl./s] więcej = lepiej
AMD A10-7870K – 2400 MHz | 32 25 |
Intel Core i5 5675C – 2400 MHz | 28 21 |
Intel Core i5 4690K – 2400 MHz | 15 7 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Wiedźmin 3: 1680 x 1050, ustawienia minimalne
[kl./s] więcej = lepiej
AMD A10-7870K – 2400 MHz | 22 18 |
Intel Core i5 5675C – 2400 MHz | 20 14 |
Intel Core i5 4690K – 2400 MHz | 10 5 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Wiedźmin 3: 1920 x 1080, ustawienia minimalne
[kl./s] więcej = lepiej
AMD A10-7870K – 2400 MHz | 19 15 |
Intel Core i5 5675C – 2400 MHz | 17 12 |
Intel Core i5 4690K – 2400 MHz | 9 4 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Niewiele brakowało, a AMD musiałoby uznać, że ich zintegrowany Radeon ustępuje rozwiązaniu Intela. Widać, że w Wiedźminie 3 integra Intela ma jeszcze niejakie problemy ze sterownikami (okazjonalne zawieszenia, rwanie płynności animacji) - być nowa wersja pozwoli na pobicie wyników AMD A10-7870K?
Faktem jest, że Intel Iris Pro 6200 (Core i5 5675C) jest faktycznie dwukrotnie wydajniejsza niż HD 4600 (Intel Core i5 4690K). Czasy kiedy posiadacze zintegrowanych grafik Intela nie mieli się czym chwalić, odeszły w zapomnienie.