Metro: Last Light
1680x1050 - Najwyższe, SSAA OFF, AF x16
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 96 78 |
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) | 88 68 |
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) | 71 56 |
Gigabyte HD 7850 OC 2GB (975/1200) | 55 46 |
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) | 49 41 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 37 31 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro: Last Light
1920x1080 - Najwyższe, SSAA OFF, AF x16
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 85 71 |
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) | 80 65 |
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) | 63 54 |
Gigabyte HD 7850 OC 2GB (975/1200) | 49 42 |
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) | 43 38 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 32 28 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro: Last Light
2560x1600 - Najwyższe, SSAA OFF, AF x16
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 51 44 |
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) | 51 42 |
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) | 37 31 |
Gigabyte HD 7850 OC 2GB (975/1200) | 28 25 |
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) | 24 21 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 18 16 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Maksymalny poziom detali (bez PhysX) to wyzwanie dla dość drogich i wymagających kart graficznych. Biorąc pod uwagę tryb 1920×1080 (najpopularniejszy wśród graczy), trzeba się wyposażyć przynajmniej w dobrze podkręconego GeForce’a GTX 660. Rozdzielczość obrazu 2560×1600 wymaga odpowiedniej mocy od komputera. Bez Radeona HD 7970 albo GeForce’a GTX 680 – ani rusz.
Metro: Last Light
1680x1050 - Wysokie, SSAA OFF, AF x16
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 112 97 |
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) | 111 89 |
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) | 85 73 |
Gigabyte HD 7850 OC 2GB (975/1200) | 69 57 |
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) | 58 48 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 45 39 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro: Last Light
1920x1080 - Wysokie, SSAA OFF, AF x16
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) | 102 82 |
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 95 82 |
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) | 76 57 |
Gigabyte HD 7850 OC 2GB (975/1200) | 62 51 |
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) | 52 42 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 40 34 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro: Last Light
2560x1600 - Wysokie, SSAA OFF, AF x16
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) | 63 56 |
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 59 52 |
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) | 44 39 |
Gigabyte HD 7850 OC 2GB (975/1200) | 36 31 |
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) | 29 25 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 22 19 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Obniżenie detali grafiki o jedną poprzeczkę przynosi odczuwalny wzrost szybkości działania gry. W takich nastawach posiadanie średnio wydajnego akceleratora za cenę rzędu 600-650 zł pozwoli na komfortowe granie w jakości Full HD.