- Procesor: AMD Athlon64 X2 5400+ 2800MHz
- Płyta główna: DFI Infinity nF Ultra II M2/G (nF4 Ultra)
- Pamięć RAM: GeiL DDR2 2x 1GB 800MHz CL4-4-4-12
- Dysk twardy: Seagate 250 GB Barracuda 7200.10 (16MB, Serial ATA II, zapis prostopadły)
- Zasilacz: Modecom VOLCANO 550W ATX PFC
- Obudowa: CoolerMaster Elite 330 z dwoma wentylatorami 12cm (przód i tył)
Jak widać konfiguracja została prawie ta sama, zmienił się jedynie producent pamięci, ma to jednak prawie zerowy wpływ na wyniki i wydajność.
Sterowniki, system operacyjny i narzędzia:
- Windows VISTA SP1 PL
- amd: Dual-Core Optimizer
- nvidia: ForceWare 169.32 WHQL - GeForce 8800GS
- nvidia: ForceWare 169.25 WHQL - GeForce 8800GT, 7600GS
- nvidia: ForceWare 174.74 WHQL - GeForce 9600GT
- nvidia: ForceWare 175.19 WHQL – GeForce 9600GSO
- nvidia: ForceWare 182.06 WHQL - GF9500Gt, GF9600GT Multi Core Cooling
- ati: Catalyst 8.4 – Radeon HD3850
- ati: Catalyst 8.7 – Radeon HD3870
- ati: Catalyst 9.2 – Radeon HD4650, RadeonHD4670
- FRAPS 2.9.4
- RivaTuner 2.23
- GPU-Z 0.3.2
Wszystkie testy zostały wykonane tymi samymi metodami, pokrywają się również rozdzielczości.
Większość testów wykonana została w rozdzielczościach 1280x1024, 1680x1050 oraz 1280x1024+AAx4+Anizo x16. Wyjątkiem był tylko Stalker, gdzie odpalenie Antyaliasingu skutkowało na Geforceach 10 klatkami na sekundę, na Radeonach nie dość, że framerate spadał, to wygładzanie i tak nie działało. W Half-Life 2 natomiast zabraknie panoramicznej rozdzielczości, gdyż gra jej nie wspierała.