BattleField: Bad Company 2
Świat gry osadzono na silniku graficznym Frosbite. Grafika może być generowana w: DirectX 9, 10 lub 11 - w zależności od posiadanego przez nas układu graficznego. Jakość grafiki stoi na wysokim poziomie, cały otaczający nas świat jest szczegółowy i wykonany z dużą starannością, choć nie uniknięto miejsc ze słabszą jakością tekstur.
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Zotac GTX 560 1GB AMP! (950/1100) | 75 60 |
ASUS GTX 560 1GB TOP (925/1050) | 73 59 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 73 57 |
GeForce GTX 560Ti 1GB (822/1002) | 72 62 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 72 59 |
Gigabyte GTX 560 1GB SO (900/1000) | 72 58 |
Radeon 6950 2GB (800/1250) | 72 54 |
MSI GTX 560 1GB TwinFrozrII (870/1020) | 67 54 |
Sapphire 6870 1GB Vapor-X (900/1050) | 66 50 |
Leadtek GTX 560 1GB OC (850/1000) | 64 52 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1000) | 62 51 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 58 45 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 54 46 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 6950 2GB (800/1250) | 64 50 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 63 50 |
GeForce GTX 560Ti 1GB (822/1002) | 62 53 |
Zotac GTX 560 1GB AMP! (950/1100) | 62 50 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 61 51 |
ASUS GTX 560 1GB TOP (925/1050) | 61 49 |
Gigabyte GTX 560 1GB SO (900/1000) | 60 48 |
Sapphire 6870 1GB Vapor-X (900/1050) | 58 46 |
MSI GTX 560 1GB TwinFrozrII (870/1020) | 56 43 |
Leadtek GTX 560 1GB OC (850/1000) | 53 42 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1000) | 51 42 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 51 38 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 47 39 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W przypadku tej gry, najnowszy akcelerator Nvidii wykazuje się raczej przeciętną wydajnością. Jest wolniejszy od Radeona 6870, co dobrze nie świadczy o standardowej wersji kart GeForce GTX 560.
Honoru broni karta „na sterydach” – dzięki podniesieniu parametrów pracy, model Asusa wygrywa z Radeonem 6870 i osiąga porównywalne wyniki jak GeForce GTX 560 Ti.
BattleField: Bad Company 2 działał na nowej karcie bardzo płynnie w rozdzielczości 1680x1050 i wystarczająco dobrze w 1920x1200, gdzie liczba kl./s utrzymywała się na poziomie ok. 40.
Crysis
Oferuje znakomitą grafikę i wykorzystuje nowoczesne techniki wyświetlania obrazu. Stawia spore wyzwanie dla procesorów i kart graficznych.
Crysis - DX10
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 6950 2GB (800/1250) | 37 30 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 36 29 |
Sapphire 6870 1GB Vapor-X (900/1050) | 35 29 |
Zotac GTX 560 1GB AMP! (950/1100) | 33 27 |
ASUS GTX 560 1GB TOP (925/1050) | 32 27 |
Gigabyte GTX 560 1GB SO (900/1000) | 32 27 |
GeForce GTX 560Ti 1GB (822/1002) | 31 24 |
MSI GTX 560 1GB TwinFrozrII (870/1020) | 30 25 |
Leadtek GTX 560 1GB OC (850/1000) | 29 24 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1000) | 28 24 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 28 21 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 24 20 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis - DX10
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 6950 2GB (800/1250) | 31 25 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 29 24 |
Sapphire 6870 1GB Vapor-X (900/1050) | 29 24 |
Zotac GTX 560 1GB AMP! (950/1100) | 26 22 |
ASUS GTX 560 1GB TOP (925/1050) | 25 22 |
Gigabyte GTX 560 1GB SO (900/1000) | 25 22 |
GeForce GTX 560Ti 1GB (822/1002) | 25 19 |
MSI GTX 560 1GB TwinFrozrII (870/1020) | 23 18 |
Leadtek GTX 560 1GB OC (850/1000) | 22 19 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1000) | 22 19 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 22 18 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 17 14 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Jedynym grywalnym trybem dla bohatera artykułu jest rozdzielczość 1680x1050. Choć nie ukrywamy, że oferowana wydajność przez kartę GeForce GTX 560 i tak często była zbyt niska, aby rozkoszować się generowanym obrazem bez przycięć.
Rezultaty z testów – przeciętne. Nawet karta o podkręconych zegarach nie stanowiła godnej konkurencji dla Radeona 6870.
CMR: Dirt2
Podrasowany silnik z Grida jest elastyczny, dzięki czemu możemy pograć na starszych i wolniejszych układach graficznych. Jakość grafiki stoi na bardzo dobrym poziomie. Ponadto jest możliwość uruchomienia gry w DirectX 9.0c oraz DirectX 11.
CMR: Dirt2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x8, AF x16
Zotac GTX 560 1GB AMP! (950/1100) | 86 73 |
ASUS GTX 560 1GB TOP (925/1050) | 84 73 |
GeForce GTX 560Ti 1GB (822/1002) | 82 73 |
Gigabyte GTX 560 1GB SO (900/1000) | 82 72 |
Radeon 6950 2GB (800/1250) | 80 72 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 79 70 |
MSI GTX 560 1GB TwinFrozrII (870/1020) | 79 69 |
Leadtek GTX 560 1GB OC (850/1000) | 77 67 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1000) | 74 66 |
Sapphire 6870 1GB Vapor-X (900/1050) | 73 66 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 73 64 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 65 57 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 63 57 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
CMR: Dirt2 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x8, AF x16
Zotac GTX 560 1GB AMP! (950/1100) | 73 61 |
Radeon 6950 2GB (800/1250) | 71 63 |
GeForce GTX 560Ti 1GB (822/1002) | 71 62 |
ASUS GTX 560 1GB TOP (925/1050) | 71 60 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 70 62 |
Gigabyte GTX 560 1GB SO (900/1000) | 70 60 |
Sapphire 6870 1GB Vapor-X (900/1050) | 69 62 |
MSI GTX 560 1GB TwinFrozrII (870/1020) | 65 57 |
Leadtek GTX 560 1GB OC (850/1000) | 64 56 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1000) | 63 55 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 61 53 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 56 49 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 55 48 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Uruchamiamy grę, wszystkie opcję przestawiamy na maksymalne pozycje. Do tego wygładzanie krawędzi w trybie x8. Dirt 2 w takich ustawieniach na GeForce GTX 560 działał znakomicie. Nie było mowy o nagłych lub dużych spadkach wyświetlanych kl./s. Układ GTX 560 oferował wydajność na poziomie swoich cenowych konkurentów.
Podkręcone akceleratory GeForce GTX 560 osiągają lepsze wyniki, liderem jest Zotac, który ma najwyższą częstotliwość taktowania.