Przeprowadziłem również testy wydajności w trzech różnych rozdzielczościach: 1280x1024, 1680x1050, 1920x1200. Oczywiście nie zapomniałem też o teście pamięci RAM, CPU, czy Vintage (starsze karty graficzne). Poniżej przedstawiam zastosowane wartości ustawień.
Tabela ustawień
Maksymalne | Minimalne | |
Windowed Mode | On | On |
Vertical Sync | Off | Off |
Shadow Maps | On | Off |
High Detail Post Processing | On | Off |
High Detail Shaders | On | Off |
Real Time Reflection | On | Off |
Distortion | On | Off |
Force Global Lighting | On | On |
DirectX10 Global Surfaces | On | On |
3D Stereo Vision | Off | Off |
Resolution | Zależne od testu | Zależne od testu |
Actor Detail | High | Low |
Texture Detail | High | Medium |
Procedura testowa jest bardzo prosta – wykorzystałem do tego celu motyw, gdzie woda wlewa się do pomieszczenia przez zbitą szybę, fps potrafi wtedy drastycznie spaść. Oczywiście takich lokacji w grze jest więcej, a możemy być także pewni, że przez większość gry osiągane przez karty fps mogą być znacznie wyższe. Gra nie ma wsparcia dla AntyAliasingu, w związku z czym został on wymuszony w sterownikach. Natomiast filtrowanie anizotropowe jest na stałe ustawione na poziomie x4 i taki też zostawiłem do testów.
Platforma testowa
Karty graficzne
| |
|
Sterowniki, system operacyjny i programy
- Windows 7 64bit PL
- DirectX 10.1, 9.0C
- nVidia: 196.21
- ATI: Catalyst 10.2
- Fraps 2.9.6