Haswell-E to generalnie procesory do zastosowań profesjonalnych, a nie gier. Ale chyba każdy entuzjasta chciałby sprawdzić jak wypadnie pojedynek Haswell-E vs Devil's Canyon. Jeśli jakaś gra ma wykazać wyższość wielu rdzeni, to z pewnością będzie to Watch_Dogs.
Watch_Dogs - 1920 x 1080
[kl./s.] Tekstury Ultra, SMAA, ogólna jakość Wysoka
OC Core i7 5960X 4,4 GHz | 70
58 |
OC Core i7 5820K/5930K 4,5 GHz | 69
59 |
Core i7 5930K 3,5-3,7GHz (6C/12T) | 60
53 |
Core i7 5960X 3-3,5GHz (8C/16T) | 60
51 |
Core i7 4790K 4-4,4GHz (4C/8T) | 59
48 |
Core i7 5820K 3,3-3,6GHz (6C/12T) | 58
51 |
Watch_Dogs - 1920 x 1080
[kl./s.] Tekstury Ultra, SMAA, ogólna jakość Ultra
OC Core i7 5960X 4,4 GHz | 60
51 |
OC Core i7 5820K/5930K 4,5 GHz | 58
53 |
Core i7 5930K 3,5-3,7GHz (6C/12T) | 52
47 |
Core i7 5960X 3-3,5GHz (8C/16T) | 51
46 |
Core i7 5820K 3,3-3,6GHz (6C/12T) | 50
44 |
Core i7 4790K 4-4,4GHz (4C/8T) | 50
44 |
Watch_Dogs działa minimalnie lepiej na 8-rdzeniowym procesorze o niskim taktowaniu, niż na wysoko taktowanym 4-rdzeniowcu. Pierwsze miejsce zajmuje jednak 5930K - kompromis pomiędzy taktowaniem, a ilością rdzeni. Po podkręceniu obu proceserów wyniki są zbliżone. 5960X nadrabia minimalnie niższe taktowanie większą ilością pamięci podręcznej (20 MB vs 15 MB).