Uczestnictwo w drugim dniu wydarzeń dla profesjonalistów na NVISION 08 rozpoczęliśmy od sesji związanych z przemysłem samochodowym.
Mathias Malliger z Audi AG zaprezentował nowy system komputerowy zastosowany w samochodach Audi. Korzysta on z układów graficznych Nvidii.
Audi zaprezentowało też wyniki prac nad wizualnymi systemami wspomagającymi prowadzenie samochodów.
Później popędziliśmy na sesję o wykorzystaniu silnika Unreal Tournamet 3 do tworzenia gier. Na wykładzie przedstawiono jak wykorzystać dostarczone narzędzia developerskie do tworzenia fabuły gry, powiązań między nimi i jak mają się na scenie zachowywać postacie. Wszystko na przykładzie gry korzystającej z tego silnika - Gears of War 2.
Wykorzystanie narzędzi developerskich Unreal Tournamet 3.
Planowanie ruchów postaci.
Mapy w powiązaniu z ruchem obiektów i ich trajektoriami na gotowej scenie.
Baza tekstur
Interakcje między obiektami.
Baza typów wybuchu.
Kolejna sesja, w której uczestniczyliśmy dotyczyła wykorzystania obliczeń fizycznych zgodnych z modelem PhysX w grach.
Kształty fizyczne.
Zachowanie się cieczy.
Ubrania i tkaniny.
Ciała miękkie.
Fizyka zachowania się drzew.
Jedną z ostatnich tego dnia sesji technicznych był wykład poświęcony nowym bibliotekom graficznym DirectX 11. Poprowadził go Kevin Gee z Microsoftu.
Kevin Gee z Microsoftu przekazuje pierwsze informacje na temat DirectX 11.