Każde porównanie wyników (czasów) zaczynamy od zaprezentowania jak może wyglądać rozgrywka i zabawa, gdy będziemy dysponować mocną, wydajną karta graficzną, a jak gdy będzie ona za słaba. Za framerate umożliwiający dynamiczną rozgrywkę i wykonywanie udanych ewolucji, przyjąłem conajmniej 35 fps.
Zaczynamy spokojnie, od placu treningowego. Już na tym etapie łatwo stwierdzić które karty graficzne nadają się do hardcorowego sprintu, a na których trzeba grać jak emeryt z lękiem wysokości ;)
Ustawienia obrazu:
- rozdzielczość: 1280x720
- jakość obrazu: średnia
- antyaliasing: wyłączony
Tak może wyglądać sprint, gdy karta graficzna będzie za słaba i liczba klatek (FPS) będzie za niska, aby dostarczyć graczom wystarczająco płynny rendering, umożliwiający szybką reakcję.
Czas pokonania trasy: 2:00:42
Tak może wyglądać pokonanie tej samej trasy, gdy karta graficzna będzie wydajna, a FPS na tyle wysoki, aby gracz mógł wykonywać zwinne ewolucje
Czas pokonania trasy: 1:02:96