Jeszcze bardziej podnosimy poprzeczkę. W otoczeniu, w którym mamy do czynienia z samymi krawędziami grzechem było by nie włączyć AntyAliasingu, który wręcz rewelacyjnie wpływa w tej grze na jakość grafki. A skoro krawędzie są wygładzone, Faith nie może się skaleczyć, będzie mogła biec jeszcze szybciej i autentycznie balansować na krawędzi.
A to oznacza też, że przechodzimy do kolejnej trasy, dla jeszcze większych twardzieli: Burfield!
Ustawienia obrazu:
- rozdzielczość: 1280x720
- jakość obrazu: wysoka
- antyaliasing: AAx4
Tak może wyglądać sprint, gdy karta graficzna będzie za słaba i liczba klatek (FPS) będzie za niska, aby dostarczyć graczom wystarczająco płynny rendering, umożliwiający szybką reakcję.
Czas pokonania trasy: 1:45:96
Tak może wyglądać pokonanie tej samej trasy, gdy karta graficzna będzie wydajna, a FPS na tyle wysoki, aby gracz mógł wykonywać zwinne ewolucje
Czas pokonania trasy: 1:04:25