Odpowiednie dobranie parametrów wyświetlanego obrazu może pozwolić nam na dostosowanie gry do naszych potrzeb. W niektórych przypadkach pozwoli to uzyskać kilka klatek więcej, co za tym idzie, płynniejszą animację.
WoW jest aplikacją bardzo odporną na zmiany rozdzielczości, dlatego z powodzeniem możemy ustawić maksymalną rozdzielczość jaką oferuje nasza matryca, nie martwiąc się o to, że gra straci z tego powodu na płynności.
Zaznaczenie opcji "Vertical Sync" spowoduje ograniczenie maksymalnej liczby klatek wyświetlanych na naszym monitorze do zadanej częstotliwości odświeżania. Oznacza to, że jeśli częstotliwość odświeżania to np. 85 Hz to nasz frame rate nie przekroczy tej wartości w momentach, w których byłby w stanie wygenerować wyższą liczbę klatek. W praktyce pozwoli to uniknąć nieprzyjemnego efektu nakładania się na siebie obrazu oraz odpocząć naszemu komputerowi w mało skomplikowanych sceneriach, w których fps jest znacznie wyższy niż częstotliwość odswieżania.
Następnie "Multisampling" - anti-aliasing czyli wygładzanie krawędzi w praktyce. Jeśli mamy wystarczająco dużo mocy obliczeniowej warto w to zainwestować. W rozdzielczości FullHD wystarczy 4x, w niższych rozdzielczościach możemy pokusić się o opcję 8x. Z pewnością poprawi to jakość wyświetlanego obrazu.
Ostatnią opcją, na którą warto tutaj zwrócić uwagę to "Windowed Mode" czyli tryb okienkowy. Pozwala to nam na rozgrywkę oraz szybkie przełączanie się między innymi aplikacjami. Jedyną wadą tego jest to, że już tylko przy posiadaniu interfejsy Aero i odpaleniu np. MSIE musimy liczyć się z dosyć sporym spadkiem liczby wyświetlanych klatek na sekundę.
Podopcja "Maximized" uruchomi wyświetlanie gry z pełną rodzielczością naszego pulpitu. W przeciwnym razie okno z grą wyświetli się z zadaną przez nas rozdzielczością.