Grę można uruchomić w trzech trybach jakości:
Wysoka jakość
| |
Średnia jakość
| Niska jakość
|
Przy "Średniej jakości" można jeszcze pograć, aczkolwiek grafika traci cały swój urok - w szczególności wyłączone dynamiczne oświetlenie i odbicia. Schodzenie na "Niską jakość" nie ma już absolutnie sensu - lepiej odpuścić sobię tę grę i uzbierać na mocniejszą kartę graficzną. Można to porównać do gry w Doom3 bez cieni, odbić i bumpmappingu.
Jeśli chodzi o procesor i pamięć, to z naszych oględzin wynika, że w zupełności wystarczy CPU od 2.4GHz oraz 512MB RAM.
Platforma testowa i testowane karty graficzne :
- Intel Pentium 4 2.8 GHz HT/FSB 800 MHz (Northwood)
- płyta główna Gigabyte 8IPE 1000Pro2 (intel 865PE)
- 2 x 512MB RAM DDR400 GeiL
- dysk twardy Seagate Barracuda 80 GB
- Windows XP Pro PL
- GeForce FX 5200 128MB (128-bit) - 250/470 MHz
- GeForce FX 5200 128MB (128-bit) over 300/550 MHz
- GeForce FX 5500 128MB (128-bit) - 300/500 MHz
- GeForce FX 5700 128MB (128-bit) - 425/550 MHz
- GeForce FX 5900XT 128MB (256-bit) - 390/700 MHz
- GeForce FX 5900 128MB (256-bit) - 450/780 MHz
sterowniki ForceWare 66.81 - Radeon 9200 128MB (128-bit) - 250/400 MHz
- Radeon 9200 128MB (128-bit) - over 300/450 MHz
- Radeon 9550 128MB (128-bit) - 250/400 MHz
- Radeon 9600 128MB (128-bit) - 325/400 MHz
- Radeon 9600XT 128MB (128-bit) - 526/600 MHz
- Radeon 9800 128MB (128-bit) - 325/550 MHz
- Radeon 9800 128MB (128-bit) over - 370/660 MHz
- Radeon 9800 Pro 128MB (256-bit) - 380/680 MHz
sterowniki Catalyst 4.10