3DMark API Overhead (DX11)
[DC/f] DirectX 11 Single Thread
GEFORCE GTX 970 OC | 2271539 |
GEFORCE GTX 1060 | 2269889 |
GEFORCE GTX 960 OC | 2269282 |
GEFORCE GTX 980 | 2259394 |
GEFORCE GTX 960 | 2247989 |
RADEON R9 380 OC | 1396571 |
RADEON R9 390X OC | 1288801 |
RADEON RX 480 | 1283220 |
RADEON RX 470 OC | 1259219 |
RADEON RX 460 OC | 1254648 |
3DMark API Overhead (DX11)
[DC/f] DirectX 11 Multi Thread
GEFORCE GTX 960 OC | 2022621 |
GEFORCE GTX 960 | 2019554 |
GEFORCE GTX 980 | 2017882 |
GEFORCE GTX 1060 | 2005508 |
GEFORCE GTX 970 OC | 2002563 |
RADEON R9 390X OC | 1331658 |
RADEON RX 460 OC | 1319141 |
RADEON RX 480 | 1306726 |
RADEON RX 470 OC | 1291539 |
RADEON R9 380 OC | 1282822 |
3DMark API Overhead (DX12)
[DC/f] DirectX 12
RADEON RX 470 OC | 20242173 |
RADEON RX 480 | 20177684 |
RADEON R9 390X OC | 19257920 |
GEFORCE GTX 1060 | 18732228 |
GEFORCE GTX 970 OC | 18253355 |
GEFORCE GTX 980 | 18169467 |
RADEON R9 380 OC | 17282407 |
RADEON RX 460 OC | 17057694 |
GEFORCE GTX 960 OC | 15418339 |
GEFORCE GTX 960 | 14132018 |
Ten test nie podaje wyniku punktowego, ale sprawdza narzut na procesor przy użyciu różnych API poprzez liczbę tzw. draw calls. Dzięki DirectX 12 karty Radeon nadrabiają przewagę jaką karty "Zielonych" miały przy użyciu poprzedniej wersji API, chociaż wyniki nie są specjalnie precyzyjne (470 przed 480 i GTX 970 przed 980).