Shogun 2
Shogun 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
XFX Radeon 7970 Black Edition DD 3GB (1000/1425) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Shogun 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
XFX Radeon 7970 Black Edition DD 3GB (1000/1425) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Shogun 2, jak na grę strategiczną, potrafi przydusić nawet nowsze układy graficzne i procesory. Do zagwarantowania płynnej rozgrywki potrzebne są karty z najnowszych generacji. Bohater testu zdał go na piątkę, oferując płynny obraz w najwyższych detalach graficznych i pokonując resztę stawki.
Stalker: Zew Prypeci
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
XFX Radeon 7970 Black Edition DD 3GB (1000/1425) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
XFX Radeon 7970 Black Edition DD 3GB (1000/1425) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
XFX Radeon HD 7970 Black Edition Double Dissipation pokazał tutaj klasę, pokonując wszystkie jednordzeniowe akceleratory. W ostatniej części Stalkera widać potencjał najnowszej generacji Radeonów. Nowa architektura pozwala osiągać dużo lepszą wydajność w porównaniu do rodziny kart HD 6000 oraz GeForce GTX 500.