Deus Ex - Human Revolution
Deus Ex - Human Revolution - DX11
1680x1050, Maks. Detale, FXAA, AF x16
XFX Radeon 7970 Black Edition 3GB (1000/1425) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Deus Ex - Human Revolution - DX11
1920x1080, Maks. Detale, FXAA, AF x16
XFX Radeon 7970 Black Edition 3GB (1000/1425) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Nowy Deus Ex na podkręconej karcie graficznej XFX oferował w rozdzielczości Full HD bardzo płynny obraz. Nie było mowy o jakiś spadkach wydajności. Podniesienie taktowania w Radeonie HD 7970 poprawiło szybkość działania gry, lecz mimo wszystko na tle nominalnie pracującej karty nie ma znaczącej różnicy.
Dirt 3
Dirt 3 - DX11 - Norwegia
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
XFX Radeon 7970 Black Edition DD 3GB (1000/1425) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Dirt 3 - DX11 - Norwegia
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
XFX Radeon 7970 Black Edition DD 3GB (1000/1425) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Gra wyścigowa Dirt 3 niezbyt przyjęła do wiadomości lepsze parametry akceleratora XFX Radeon HD 7970 Black Edition Double Dissipation. Różnice w generowanych kl./s były na poziomie błędu pomiarowego.
Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x0, AF x16
XFX Radeon 7970 Black Edition DD 3GB (1000/1425) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x0, AF x16
XFX Radeon 7970 Black Edition DD 3GB (1000/1425) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Podobną sytuację zaobserwowaliśmy w Metro 2033, gdzie podniesienie częstotliwości taktowania rdzenia graficznego i pamięci operacyjnej nie przełożyło się na wyraźną poprawę działania gry. Niemniej jednak w tej wymagającej strzelance każda dodatkowa kl./s jest na wagę złota. XFX Radeon HD 7970 Black Edition Double Dissipation był jednak sporo szybszy od poprzednich akceleratorów Radeon, jak również najszybszej jednoukładowej karty firmy Nvidia.