Redakcja benchmark.pl jako pierwsza miała okazję gościć w polskim serwisie firmy ASUS w Koszalinie. Zaprezentowano nam dwa oddziały serwisowe, dla notebooków i płyt głównych.
Redakcja Benchmark.pl jako pierwsza miała okazję gościć w serwisie firmy Asus w Koszalinie. Zaprezentowano nam dwa oddziały serwisowe, dotyczące notebooków i płyt głównych.
Na początek przewidziano odwiedziny serwisu notebooków, gdzie na wstępie zostałem zapoznany z dokumentacją serwisową i procedurami. Firma NMC, która prowadzi serwis, działa w 100% zgodnie z normami Asusa. Tutaj nie ma miejsca na żadne błędy, inwencje własne pracowników czy jakiekolwiek nieścisłości.
Efekt wizyty redaktora w serwisie… :-)
Wszelkie procedury serwisowe opisane są bardzo dokładnie w materiałach szkoleniowych dla pracowników i każdy musi ich bezwzględnie przestrzegać. Z drugiej strony stosowanie z góry ustalonych norm i zasad znacznie ułatwia i przyspiesza pracę. A o to przecież chodzi, by klient otrzymał sprzęt jak najszybciej, prawda?
Prezentacja serwisu została przeprowadzona w ciekawy sposób – przeszedłem całą trasę produktu przyjętego do serwisu, dzięki czemu mogłem zobaczyć, co się z nim dzieje na każdym kroku.