Firma Funcom ogłosiła dziś rozpoczęcie prac nad połączeniem serwerów swojego flagowego obecnie tytułu Age of Conan. Tytułu, który do niedawna uznawany był za potencjalnego pogromcę World of Warcraft. Niestety, rzeczywistość obnażyła wiele błędów tej produkcji i po krótkim, wzmożonym zainteresowaniu sporej ilości graczy powoli zaczęła ich tracić. Trochę w tym „zasługi” gry Warhammer: Age of Reckoning który pojawił się niecałe 2 tygodnie temu i zbiera całkiem pochlebne recenzje.
Większa część winy za niknący zapał użytkowników Age of Conan spoczywa na jego twórcach, którzy wystarczająco szybko nie reagowali na zgłaszane przez graczy problemy. Tak oto doszliśmy do momentu gdy dla zapewniania wystarczającej grywalności tejże produkcji najlepszym rozwiązaniem wydaje się połączenie istniejących serwerów europejskich i amerykańskich. Niewątpliwie przemawiają za tym również względy finansowe.
I chociaż Funcom zapowiada wprowadzenie szeregu nowości do gry takich jak nowy obszar Ymir’s Pass i obiecywany od dłuższego czasu właściwy tryb PvP (o implementacji DX10 już nie wspominając), to jednak ciężko będzie odrobić utracone zaufanie graczy.
Oj, robi się gorąco. Czyżby to początek końca tej gry? W tym świetle przesunięcie przez CDProjekt premiery Age of Conan PL wygląda zupełnie inaczej i może zwiastować całkowite wycofanie się z tego projektu.
Komentarze
2Całe szczęście, że udało mi się sprzedać 2 tyg. po zakupie.
Po tym jak zagrałem w AoC znów aktywowałem moje konto w WoWie ;) i blizzard zyskał wiernego fana.
Za to WHO jest swietny fakt faktem nie ma takiej grafiki jak AoC za to jest lepszy niż WoW :E