Nowa aktualizacja Helldivers 2. Kosmiczni piewcy demokracji zarządzanej mają powody do zadowolenia, bowiem gra ewoluuje. Deweloperzy z Arrowhead Game Studios wzięli pod lupę balans rozgrywki.
Czy warto zagrać w Helldivers 2? Z naszego redakcyjnego grania zrodziła się niczym nieskrępowana rekomendacja najnowszego dzieła Arrowhead Game Studios. Niespełna miesiąc po debiucie udało się ustabilizować serwery, a teraz nadszedł czas na zmiany w rozgrywce.
Helldivers 2: aktualizacja 1.000.102
- Przede wszystkim zmieniono balans rozgrywki w Helldivers 2. Zmniejszono częstotliwość występowania Chargerów oraz Bile Tytanów na poziomie trudności 7 i wyższych.
- Deweloperzy zaznaczają przy tym, że zmieniono rozkład wrogich sił, a nie sam poziom trudności. Spodziewajcie się więc, że “inne typy wrogów pojawią się w większej liczbie”. Coś za coś.
- Osłabiono jeden punkt chargerów. Od teraz powinien wystarczyć jeden celny strzał z karabinu bezodrzutowego lub jeden celny strzał z jednorazowego ppanc EAT-17.
- Deweloperzy podsumowują zmiany balansu słowami, że “pokonanie chargerów powinno być łatwiejsze przez dobrze wyposażone grupy”, podkreślając przy tym kooperacyjny charakter Helldivers 2 o czym najwyraźniej część graczy zapomina.
- Modyfikator operacji dający losowy manewr zamiast tego, który wprowadziliśmy, nie działał poprawnie, więc został usunięty. Zostanie ponownie wprowadzony wraz z nową aktualizacją. Twórcy gry posypują głowę popiołem tłumacząc, że ten modyfikator “został wprowadzony w wersji 1.000.100, ale został nieumyślnie pominięty w informacjach o aktualizacji.”, co w konsekwencji frustrowało nieświadomych graczy.
Dodatkowo deweloperzy pozbyli się kilku innych, mniej spektakularnych bolączek, w tym drobnych usterek z HUD. Jeśli ktoś "przespał" ostatnie dni, to musi wiedzieć, że w Helldivers 2 są już dostępne mechy.
Źródło: Steam
Komentarze
2Tracisz godziny na poznawanie gry, najlepszy zestaw uzbrojenia i skilli... i zmieniają. Bo jesteś za dobry.