Alan, nie śpimy!
Alan Wake już niebawem zawita na PC, choć słowo "niebawem" może komputerowców nieco irytować. Wszak na Xboksach gra zadebiutowała niemal dwa lata temu.
Początkowo gra studia Remedy (twórców pierwszych dwóch częsci przygód Maxa Payne'a) miała być jedną z koronnych pozycji w katalogu xboksowych "exclusive'ów". Po raz kolejny jednak, po Fable III czy serii Mass Effect, okazało się, że Microsoft nie broni swoich atutów z podobnym impetem co konkurencyjne Sony.
Premiera Alana Wake'a na PC ma już ustaloną datę - 16 lutego tego roku. Brak lokalnego wydawcy nie jest powodem do niepokoju, bowiem gra dystrybuowana będzie metodą cyfrową za pośrednictwem platformy Steam. Musimy liczyć się z wydatkiem rzędu 30 lub 35 euro, w zależności od wybranej edycji. Prócz podstawowej wersji gry dostępne będą dwa dodatki: The Signal oraz The Writer.
Po Steam przyjdzie pora na inne cyfrowe kanały dystrybucji oraz wersję pudełkową. Valve ma jednak pierwszeństwo i data uruchomienia pozostałych metod rozprowadzania nie jest jeszcze znana.
Choć od momentu premiery minęły dwa lata, wersja pecetowa prezentuje się okazale. Poniżej kilka nowych obrazków na potwierdzenie wspomnianej tezy (większa wersja dostępna po kliknięciu).
Narobiłeś bałaganu. Kto to posprząta?
Na pole golfowe mi to nie wygląda...
Ten płaski kolo z książką kogoś mi przypomina...
Więcej o grach:
- Więzienie i kara grzywny grożą za przerobienie konsoli lub telefonu
- Rayman 3 (HD) - data premiery platformówki i trailer gry
- Jagged Alliance: Back in Action - pobierz demo gry
- Ghost Recon: Future Soldier - gra znów opóźniona
- Ben Heck: zmodowany gamepad z uchwytem do przekąsek
Źródło: alan wake, remedy
Komentarze
113tu masz kawelek recki z gamezilli
W zestawieniu z PC nowa edycja Crysisa to tylko średnie łamane na wysokie ustawienia detali z kiepskim rysowaniem horyzontu, słabym wygładzaniem oraz pozbawionym bajerów obrazem. Mówiąc w skrócie - hi-endowe maszyny już cztery lata temu oferowały wyraźnie znacznie lepszą grafikę. Poza tym current-genowy Crysis momentami obnaża też wiek technologii obniżoną liczbą fps-ów w bardziej dynamicznych scenach czy dosyć brzydkim zanikaniem i pojawianiem się tekstur w pewnej odległości. Tyczy się to również żołnierzy, którzy czasami dosłownie wyrastają z nicości.
No Alanka nie moge się doczekać, grałem troche u kumpla na 360 i fajna klimatyczna gierka, na ujj mi tam jakaś mega kosmiczna grafika, gra powinna mieć świetny klimat, świetne udźwiękowienie i dobrą fabułę. Mam znajomego, koleś typu Sony 75...za plejke to własną matke by wyruchał, przyszedł kiedyś do mnie z innym kumplem, bardziej ogarniętym graczem, tzn ma 360, ps2 i PC i nie pierdzieli, co, gdzie, jak wygląda...Włączyłem Mafie2, za monitor służy mi 32" samsung LED full HD..i tak se gram, a ten od ps3 do mnie: " jakies mody graficzne ściągałeś do tego, bo ja też mam mafie i tak nie wygląda"..pokazałem mu jeszcze kilka innych gierek, tzn te co też miał na ps3 i on sam, jebany fanboy, stwierdził, że wyglądają lepiej one na PC niż na jego ps3...
mnie osobiście nie interesuje co na czym jak wygląda...w 2011 roku, żadna gra, tzn powiem tak..jedynie batman nowy i wiesiek 2 zassał mnie przed ekran..zagrałem prawie w każdą głośną premierę i tylko żałowałem kasy,...szału nie było.
jeden z takich tytulow dla ktorych chetnie kupilbym jeszcze raz X-a, ale niestety ten temat zamkniety, ROD zalatwil mi dwie konsole, stwierdzilem, ze moge zyc bez Gears of War i 3 konsoli juz nie uwale
Alana co prawda przeszedlem na X360, ale ciekawe jak bedzie prezentowal sie w fullhd na duzym ekranie :)
Dobranoc hehe
poczekam na jakieś promocje po premierze, bo aż tak mi się nie spieszy :P
Zresztą bardzo ciekawy artykuł:
http://gamezilla.komputerswiat.pl/newsy/2011/28/epic-przyszla-generacja-konsol-juz-dzis-na-pc
:Pojawia się także ciekawy trend (może się utrzyma?) dopasowywania całości rynku nie do możliwości sprzętu a silników graficznych. Po pokazie możliwości najnowszej odsłony Unreal Engine to nowa generacja konsol powinna się do niego dostosowywać, a nie na odwrót. A pełne możliwości wykorzystania nowego narzędzia od Epic Games średniej klasy pecety będą miały już za rok. Droższe mają już dziś:
via:gamezilla
bf3 pokazał ze już czas na nowe konsole.
Dziś znów bo długiej przerwie odpaliłem bf3 i muszę powiedzieć ze jest to na ta chwile najładniejsza gra (technologicznie) pokazująca ze opłaca się wybierać pc jako platformę wiodącą.
Dlatego czekam z utesknienem na nowa generacje konsol
;Wiele mówiło/pisało się już otym, że aktualne konsole hamują realne możliwości PC. Swoje przysłowiowe trzy grosze do tematu dorzucił Mark Rein z Epic Games. Jego zdaniem jesteśmy teraz w takim momencie rozwoju next-gen'ów, iż komputery mogą "czuć" się przez nie zastrzelone. Oczywiście wszystko w zakresie potencjału technologicznego.
Rein nawiązał także do słów Johna Carmacka z id Software. Słynny twórca silników graficznych stwierdził podczas targów E3, iż obecna moc blaszaków jest dziesięć razy większa od tej z obecnych konsol. Developer z Epic natomiast uzupełnił to wnioskiem: "PC zawsze było najważniejszą, wiodącą platformą".
"Nie zapomnij, że każda gra, jaka została ostatecznie stworzona, jest zbudowana na komputerze klasy PC. Tam zawsze będą narzędzia, na których wszystkie gry są wykonane."
"Z komputerem można symulować przyszłość - masz do włożenia w PC wystarczający sprzęt, by pokazać, jak w przyszłości będzie wyglądała konsola."
via"grasz24
Dziękuje i dobranoc (:
Brak pudełkowej wersji całkowicie dyskwalifikuje dla mnie tą grę.
"Czy wysokobudżetowe gry tworzone tylko i wyłącznie z myślą o pecetach mają dzisiaj sens? Według Iana Fraziera, designera Kingdoms of Amalur: Reckoning, nie. Chyba, że dany deweloper nie zamierza na nich dużo zarobić..."
"W wywiadzie dla serwisu IncGamers Ian stwierdził, że w dzisiejszych czasach nie opłaca się produkować drogich tytułów tylko na pecety. Zapytany czy Kingdoms of Amalur mogłoby funkcjonować jako exclusive na tę platformę, powiedział:
"Nie, chyba nie. Ta gra kosztowała nas zbyt dużo by mogła pojawić się tylko na pecetach. Piractwo na to nie pozwala. Jest naprawdę ciężko stworzyć rentowny projekt koncentrując się jedynie na komputerach klasy PC. No chyba, że mówimy o MMO."
Ian wspomniał również, że po raz pierwszy dostał po nosie gdy wydał na pecety grę Titan Quest. Wówczas ogromne straty, które przyniosło nielegalne kopiowanie doprowadziły do tego, że poważnie zastanawiał się nad odejściem z branży. Dlatego dziś uważa, że tworzenie gier na konsole jest dużo bardziej opłacalne"
Dziękujemy za uwagę :]
Imageboard jakim jest 4Chan dla niektórych pozostaje czarną magią, pewna grupka go zna, a nieliczni są w stanie poruszać się na nim w sposób gwarantujący bezpieczeństwo. Użytkownicy zniesmaczeni VGA 2011 postanowili zebrać pomysły i zrobić własny plebiscyt, niezależny od gotówki i wpływów wydawców...
Vidya Gaem Awards odbędzie się już 11-stego lutego i lista kategorii wybranych przez użytkowników powala wręcz oryginalnością i nazwami. Poniżej wszystkie wybrane kategorie.
Taka sama nominacja tylko jeszcze lepsza zamiast KZ3 wstawili Total War: Shogun 2 no jaja :)
Grafics Cat Award for best technical graphics
View forum thread
Nominees:
Battlefield 3
Crysis 2
Forza Motorsport 4
Total War: Shogun 2
The Witcher 2: Assassins of Kings
Ale walczą aby tylko obalić fakty że U3 zdobyło nagrodę i tytuł grafiki roku 2011 :))
Ta gra jest ładna (fajne widoczki, fajnie zaprojektowane lokacje)...ale technologicznie ?...Jak mi ktoś powie, że jest kolosalna przepaść między U3 a Splinter Cell'em Conviction, jeżeli chodzi o wybuchy, wodę, oświetlenie...to stawiam flaszkę...Ja pierdziele ten U3 to naprawdę arcydzieło, chyba kupie se ps3 hehe..;) BF3 się chowa..;P
zajebiste wygładzanie krawędzi ;)..zwłaszcza gdy ten ktoś stoi przed wrakiem samolotu.Cień na wydmach w minucie 8:24 ma k***a jakieś kolce na krawędziach...WTF? ...chwilę później, w filmiku przy studni, czemu cienie tak migotają? ...
Jeżeli ktoś mi wpier... jakieś bajki, o mega kunszcie graficznym i oglądając to widzę takie rzeczy..to ide polatać se nad Gotham City