Alior Bank odświeżył swój portal internetowy. Jest nowocześnie i estetycznie
Alior Bank udostępnił nową wersję swojego portalu internetowego. Nowa strona została przygotowana z wykorzystaniem najnowszych trendów i technologii.
Alior Bank udostępnił klientom nową wersję swojego portalu internetowego: aliorbank.pl. Odświeżona wersja została zaprojektowana z wykorzystaniem najnowszych technologii oraz w myśl panujących obecnie trendów w projektowaniu stron www. Zastosowanie nowatorskich rozwiązań pozwoli na bardziej intuicyjne, szybsze oraz łatwiejsze docieranie do informacji, a także na personalizację reklam i automatyzację komunikacji w czasie rzeczywistym.
Portal Alior Banku odwiedza średnio około 1,7 mln użytkowników miesięcznie, z czego ponad 20 proc. stanowią osoby odwiedzające serwis po raz pierwszy. Chcąc zapewnić możliwie największą użyteczność i funkcjonalność nowa wersja portalu powstała z wykorzystaniem najnowszych trendów i technologii, takich jak: omnichannel, flat design, HTML5, CSS, RWD czy smart suggest.
Głównym narzędziem wykorzystywanym do nawigacji na nowym portalu jest wyszukiwarka semantyczna, działająca podobnie do najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych. Pozwala ona na intuicyjne dotarcie do potrzebnych informacji, proponując dalszy ciąg wpisywanej frazy oraz precyzyjnie nakierowując na właściwy wynik wyszukiwania. Po kliknięciu w wyświetlaną podpowiedź użytkownik zostanie przeniesiony bezpośrednio do odpowiednich stron, produktów czy wniosków lub formularzy.
Dodatkową funkcjonalnością jest możliwość głosowej obsługi wyszukiwarki z poziomu mobilnej wersji przeglądarki Google Chrome. Ponadto dzięki zastosowaniu technologii responsywnej (RWD) z portalu w wygodny sposób mogą korzystać użytkownicy klasycznych komputerów, jak i urządzeń mobilnych, gdyż strona sama dostosowuje się do wielkości ekranu danego urządzenia.
Oferta Alior Banku jest prezentowana w nowej odsłonie portalu na stronach produktowych. Na jednej stronie można znaleźć wszystkie niezbędne informacje o wybranym produkcie: przejrzysty opis, najważniejsze korzyści dla klienta oraz wskazówki, w jaki sposób korzystać z produktu.
Nowa odsłona serwisu pozwala na personalizację treści wyświetlanych na stronie głównej, które automatycznie dostosowują się do preferencji klientów. Portal ma estetyczny, prosty i przyjazny wygląd dzięki zaprojektowaniu go w duchu flat design. Bank przykłada szczególną wagę do bezpieczeństwa danych swoich klientów i wszystkie informacje przesyłane między przeglądarką, a serwerem www są szyfrowane protokołem HTTPS.
Strona została przygotowana we współpracy z firmą technologiczną efigence.com.
Źródło: United PR
Komentarze
7Az tak kiepsko ciagniecie?