Oferty na Allegro będą pogrupowane, dzięki czemu odnalezienie właśnie tego produktu, którego się szuka, oferowanego na warunkach, które nam odpowiadają, będzie łatwiejsze.
Allegro chce, by zakupy stały się jeszcze łatwiejsze. Dlatego właśnie na początku przyszłego roku na platformie pojawi się nowy wygląd listy ofert, dzięki czemu odnajdywanie produktów i ich porównywanie będzie uproszczone.
Co się zmieni? Przede wszystkim oferty zostaną zgrupowane w celu powiązania z konkretnym produktem – to powinno ułatwić ich porównywanie i tym samym dokonywanie odpowiednich wyborów, a równocześnie wyeliminować „bałagan”. Dodatkową pomocą ma być system rekomendacji (bazujący na znanych serwisowi oczekiwaniach klienta).
Jak będą działać te rekomendacje? Otóż Allegro wykorzysta historię zakupową i mechanizmy głębokiego uczenia, aby precyzyjnie określać, na czym zależy danemu użytkownikowi. Oczywiście na liście odnajdzie wszystkie oferty o wspólnej nazwie (odpowiadającej frazie wpisanej w wyszukiwarce), dzięki czemu zobaczy „pełną różnorodność dostępnych produktów”, jak czytamy w opisie.
„Zmiana, którą dzisiaj ogłaszamy jest ważna, ale nie nazwałbym jej rewolucją. Myślę, że dla każdego, kto śledzi zmiany które ostatnio wprowadzaliśmy na Allegro ma ona głęboki sens. Konsekwentnie staramy się zmieniać Allegro, żeby było bardziej przejrzyste i przyjazne dla naszych klientów” – skomentował Francois Nuyts, dyrektor generalny Allegro.
Nowy wygląd listy ofert będzie wprowadzany etapami. Pierwszy z nich nastąpi już w styczniu 2019 roku i obejmie trzy kategorie: książki i komiksy, smartfony i telefony komórkowe oraz telewizory. Zmian należy spodziewać się zarówno na stronie, jak i w aplikacji.
Źródło i foto: Allegro
Komentarze
9