Wygląda na to, że gigant z Cupertino zamierza zbliżyć się do swojego największego rywala eliminując po drodze mniejszą konkurencję.
Królem strumieniowania muzyki jest obecnie serwis Spotify. Jego detronizacja marzy się jednak firmie Apple. Wygląda na to, że gigant z Cupertino zamierza zbliżyć się do swojego największego rywala eliminując po drodze mniejszą konkurencję. Eliminując, a właściwie pochłaniając. Na celowniku Apple znalazł się ponoć serwis Tidal.
Jak informuje Wall Street Journal, firma Apple jest zainteresowana przejęciem Tidala – coraz popularniejszej usługi strumieniowania muzyki. Serwis ten niezwykle prężnie się rozwija, oferuje mocne treści na wyłączność oraz cieszy się dużym uznaniem zarówno wśród użytkowników (za atrakcyjne pakiety i wysoką jakość dźwięku), jak i artystów (którym proponowane są godne warunki).
Apple robi co może, by zwiększyć zainteresowanie swoją usługą Apple Music. Próbuje różnych metod, a wśród nich jest właśnie przejmowanie mniejszych podmiotów. Zakup Tidala założonego przez Jaya-Z byłby drugim przejęciem firmy od amerykańskiego rapera – w 2014 roku gigant nabył Beats by Dr Dre.
Źródło: Wall Street Journal, Neowin, Tidal
Komentarze
5