Assassin’s Creed: Syndicate w wersji PC ma być świetnie zoptymalizowany
Obietnice z pewnością optymistyczne. Problem w tym, że spora część graczy podchodzi do nich z dość dużą rezerwą.
Chyba każdy sięgający po komputerową wersję Assassin's Creed: Unity doświadczył błędów, jakimi produkcja ta, zwłaszcza zaraz po premierze, biła po oczach. Obawy co do nowej gry z tej serii są zatem duże, ale producent ponownie zapewnia, że zupełnie niesłusznie.
Marc-Alexis Côté, dyrektor kreatywny gry, zapewnia, iż kwestia optymalizacji jest teraz dla całego zespołu jedną z najważniejszych. To właśnie między innymi dlatego premiera Assassin’s Creed: Syndicate w wersji PC będzie miała miejsce z drobnym opóźnieniem.
„Mamy wewnętrzny zespół, który poświęca się pracy nad wersją na PC. Jedną z tych rzeczy, z których jestem zadowolony jest fakt, że wersji PC poświęcamy naprawdę wiele czasu i będzie ona lśniła. Chcemy aby gra naprawdę dobrze działała na PC już w pierwszym dniu, dlatego też nie pojawi się w tym samym czasie co na Xbox One i PlayStation 4. Premiera przyjdzie nieco później, jesienią, ale myślę, że warto czekać.”
Obietnice z pewnością optymistyczne. Problem w tym, że spora część graczy podchodzi do nich z dość dużą rezerwą. Miejmy jednak nadzieję, że tym razem Ubisoft nie da już plamy.
Źródło: dsogaming
Komentarze
39Nie.
Ja Ubi$oft najzwyczajniej nie wierzę.
Jednakoż nie oszukujmy się, wcale nie muszą się optymalizacją przejmować, bo... Kto ma kupić i tak kupi. Niestety.
Nie ma się co oszukiwać, wiele osób wiedziało jak się sprawy mają z AC:U, ale z racji, że fan serii, to i tak kupili, choćby mieli grać z 15 klatkami i 5 bugami przy jednym obiekcie.
Tak czy inaczej, mam szczerą nadzieję, że wreszcie coś z tym zrobią, bo seria jest ambitna i miło gra się w starsze odsłony. :)
Jesteście niesamowici!
To teraz, niech tylko któryś z Was spróbuje zagrać w The Division to wyjdzie na hipokrytę.
Teraz po bliższych oględzinach to z ich dwuletniego szlifowania gry wyszła tylko akceptowalna wydajność, bo reszta śmierdzi słabym portem.