Kluczowe momenty filmu Assassin's Creed z Michaelem Fassbenderem w roli głównej obejrzymy również w rzeczywistości wirtualnej.
Pamiętacie tajemniczą zapowiedź Assassin's Creed VR Experience? Wreszcie dowiedzieliśmy się czegoś więcej na temat tego intrygującego projektu.
Oficjalnie potwierdzono, że jest to owoc współpracy wytwórni Ubisoft Motion Pictures oraz współpracujących z nią 20th Century Fox, New Regency i Practical Magic VR z firmą AMD. Ta ostatnia dostarczyła w tym celu kartę Radeon Pro Duo z zestawem narzędzi LiquidVR SDK, co nazywane jest przez samych zainteresowanych „najszybszą obecnie platformą dla systemów wirtualnej rzeczywistości”. 16 teraflopsów – to robi wrażenie.
Czym jednak w ogóle Assassin's Creed VR będzie? To zestaw dodatkowych materiałów, które pozwolą widzom stanąć niejako w centrum najważniejszych wydarzeń z filmu. Mowa tutaj jest oczywiście o ekranizacji gry z Michaelem Fassbenderem i Marion Cotilliard w rolach głównych, która do kin wejdzie już 21 grudnia bieżącego roku.
„Stworzenie tak złożonego i wciągającego wirtualnego świata wymagało niesamowitej mocy obliczeniowej. Poprosiliśmy zatem AMD o ich najnowszą kartę Radeon Pro Duo, zaprojektowaną od podstaw z myślą o technologii VR. Korzystaliśmy z niej i z technologii LiquidVR podczas całego cyklu produkcyjnego Assassin’s Creed VR nie bez powodu. Zapewnienie fanom doświadczeń świata wirtualnej rzeczywistości w najwyższej jakości wymaga ścisłej współpracy między kreatywnością a technologią. AMD pomaga nam przesuwać znane dotąd granice technologii VR” – powiedział Matthew Lewis, prezes Practical Magic VR.
Wiceprezes 20th Century Fox, Zachary Eller, dodał: „20th Century Fox, New Regency i Ubisoft Motion Pictures są zachwycone współpracą z AMD podczas tworzenia wersji Assassin’s Creed VR, która pozwoli widzom i fanom przeżywać wybrane momenty z filmu w zupełnie nowej odsłonie. Zaawansowane technologie dają gwarancję, że ta rozrywka na najwyższym światowym poziomie dotrze do największej możliwej liczby widzów na całym świecie”.
Zainteresowani?
Źródło: AMD, Ubisoft
Komentarze
8