Mapa ma być podzielona na dwa główne obszary - North Gotham i South Gotham, które mają być ze sobą połączone mostem.
Jesień coraz bliżej, wieczory z każdym dniem stają się dłuższe i pora powoli zacząć rozglądać się za grami, które umilą nam ten czas. Nie samym GTA 5 człowiek żyje, ale na szczęście interesujących premier nam nie zabraknie. Do ich grona zaliczyć należy chociażby Batman: Arkham Origins, na temat którego w ostatnich dniach pojawiło się sporo ciekawych doniesień.
Po pierwsze dowiedzieliśmy się, że świat gry będzie tutaj dwa razy większy niż w poprzedniej części serii. Mapa zostanie podzielona na dwa główne obszary - North Gotham i South Gotham, które mają być ze sobą połączone mostem. Wedle obietnic graczom nie zabraknie tutaj miejsc do zwiedzania, a duży świat gry w połączeniu z rozbudowaną podobno fabułą zagwarantować mają stosunkowo długą kampanię dla pojedynczego gracza. Nie podano tego, ile mniej więcej czasu może zająć jej ukończenie, ale zdaniem producenta żaden fan serii nie będzie rozczarowany.
W trakcie rozgrywki nie zabraknie potyczek z bossami i również o nich dowiedzieliśmy się kilku nowych rzeczy. Wedle producenta będzie to jeden z najciekawszych momentów zabawy, a rywalizacja z każdym z nich ma być inna i będzie wymagała od graczy wykorzystania różnych umiejętności.
"Niektóre ze starć będą bardzo spektakularne, a inne znów bardziej intymne, być możne nawet nietypowe czy dziwne. Wszystkie z nich zmuszają jednak do wykorzystania różnych umiejętności. Myślimy, że walki z bossami będą jednym z najbardziej satysfakcjonujących elementów dla graczy."
Jakiś czas temu dowiedzieliśmy się, że gra została zoptymalizowana pod karty graficzne z serii GeForce GTX, które będą mogły korzystać z szeregu technologii, m.in. teselacji, wygładzania TXAA czy PhysX. Teraz do sieci trafił materiał wideo, który przedstawia to, jak wpłynie to na wygląd gry.
Warto przypomnieć, że premiera Batman: Arkham Origins zaplanowana jest na 25 października. Gra dostępna będzie w wersji na PC oraz konsole Xbox 360, PlayStation 3 i Wii U.
Źródło: technobuffalo, idigitaltimes
Komentarze
10System walki, świat, postacie oraz wykonanie tego wszystkiego jest znakomite :)
Patrzcie no... Cale szczescie, ze powstal - inaczej nie byloby gier w ktorych jest mgla, falujacy plaszcz, czy snieg lub efekty czasteczkowe ! Oh....wait...
;-)
Jedyne, co faktycznie z tych pierdol przydatne to Teselacja (mozliwa rowniez u konkurencji) oraz AA (mozliwy rowniez u konkurencji, moze niekoniecznie TXAA). Ufff.... czyli jednak pogram w nowego NVBatmana...
Mam nadzieje ze teraz nie beda filtrowac chociaz HardwareID i wylaczac pewnych funkcji dostepnych rowniez u konkurencji !
Pzdr