Oficjalne wymagania sprzętowe gry Battlefield 4 - sześciordzeniowy procesor i 8 GB RAM
O produkcji tej wiemy już całkiem sporo, ale producent dopiero dziś podzielił się jedną z kwestii najbardziej nurtujących graczy korzystających z PC.
Małymi kroczkami zbliżamy się do premiery gry Battlefield 4. O produkcji tej wiemy już całkiem sporo, ale producent dopiero dziś podzielił się jedną z kwestii najbardziej nurtujących graczy korzystających z PC - wymaganiami sprzętowymi gry.
Pisaliśmy o nich już nie raz, ale zawsze były to albo informacje nieoficjalne, albo też pochodzące wprawdzie od producenta, ale zdradzające naprawdę niewiele. Najpierw David Silverman stwierdził, że wymagania sprzętowe Battlefield 4 będą podobne do tych z gry Battlefield 3. Nieco później pojawiły się nawet nieoficjalne konfiguracje komputerów mających zapewnić bezproblemową zabawę, aż wreszcie ujawniono, że Battlefield 4 skorzysta z dobrodziejstw DirectX 11.1 i do pokazania pełni swoich możliwości graficznych potrzebował będzie naprawdę dobrego sprzętu.
Wygląda na to, że większość wcześniejszych doniesień miała w sobie sporo prawdy. Zabawa będzie bowiem możliwa na zupełnie przeciętnym komputerze, ale jeśli ktoś ma ochotę na grę w najwyższych ustawieniach to musi przygotować się na to, że do tego trzeba dysponować już bardzo porządnym sprzętem.
Minimalne wymagania sprzętowe Battlefield 4:
- System operacyjny: Windows Vista (Service Pack 2 z aktualizacją KB971512) 32-bit
- Procesor: Intel Core 2 Duo 2,4 GHz lub Althon X2 2,8 GHz
- Pamięć RAM: 4 GB
- Karta graficzna: 512 MB pamięci, Nvidia Geforce 8800 GT / AMD Radeon 3870
- Wolne miejsce na dysku twardym: 30 GB
Zalecane wymagania sprzętowe Battlefield 4:
- System operacyjny: Windows 8 64-bit
- Procesor: czterordzeniowy Intel lub sześciordzeniowy AMD
- Pamięć RAM: 8 GB
- Karta graficzna: 3 GB pamięci Nvidia Geforce GTX 660 / AMD Radeon 7870
- Wolne miejsce na dysku twardym: 30 GB
Jeśli Wasze komputery nie dadzą rady, to na ewentualne wzmocnienia jest jeszcze troszkę czasu. Battlefield 4 zadebiutuje na naszym rynku 31 października, a prócz wersji PC tego dnia pojawią się też te na konsole Xbox 360 i PlayStation 3.
Źródło: mp1st, twitter
Komentarze
131Nie mam zamiaru płacić za niedopracowany produkt, którym po 3miesiącach przestaną się interesować i zaczną robić BFa 5 (więc po pół roku możemy zapomnieć o wszelkich patczach a dostaniemy jedynie płatne DLC które pewnie już mają gotowe).
Powinien być bojkot na EA by gry zaczęli robić porządnie !
~ widać ile rdzenie w AMD'kach są warte XD
zobaczymy czy mój mamy potworek 7770 da rade :) w total war rome II 33 kl/s
Gra będzie korzystać z DirectX 11.1 a Windows 7 obsługuje tylko 11.0
więc będzie masa bezsensownych pyłków i tekstur walających się po ekranie a tu jak wiadomo dx11.1 obsłuży radosław i dla tych efektów zostal też podany gtx z 3GB pamięci.Win 8 również w lepszym stopniu obsługuje wielordzeniowe procesory.
Jak optymalizacja nie będzie skopana to będzie mozna pograć ewent na średnich ;)
Przypominają mi sie wymagania Max Payne 3 ;)
Coz, oby nie bylo tak zle.
popieram przedmówce taki test pokazałby jak to ma się do tematu bo tylko napisane ze to takie ma być za dużo nie mówi a testy na kilku platformach dały by większy obraz co ma na myśli producent
bo widać tu ze ludzi interesuje jak się sprawują procesory Amd w porównaniu do Intela.
buhahaha, tyle są warte rdzenie AMD.
swoją droga to ciekawe jak to pójdzie na konsolach obecnej generacji
Intel Celeron 2,66GHz
2 GB RAM
RADEON 9550
bo mam takiego kompa:)
ogram masę innych gier na PS:)
ciągle rosnące wymagania gier, upgradowanie, benchmarki kart i proców, martwienie się co z czym najlepiej połączyć, aktualizację sterowników, dupnego windowsa, sockety, srockety i krokiety rwał jego mać ;)
Ale Windows 8 w zalecanych ? Z tymi jego genialnymi skokami DPC, zeby czkalo, jak na Radeonach ? ;-)
3gb a po co ? chyba ze na 3 monitory :/
Czyżby znowu naciąganie ludzi na kupno nowych kart graficznych?
Gra na pewno będzie działać na kartach które maja 1 lub 2 gb niezależnie od producenta .