Wyszukiwarka internetowa Microsoftu, która ambitnie stara się walczyć z Google stale szuka nowych dróg pozyskiwania wiernych użytkowników. Od kilku dni wersja mobilna dostępna jest dla czołowych produktów Apple.
To kolejna platforma po Windows Mobile oraz BlackBerry OS, którą dostrzegli programiści giganta z Redmond. Program można bezpłatnie pobrać zarówno na iPhone'a, jak i iPoda Touch po odwiedzeniu AppStore, na przykład przez skrótową drogę m.bing.com.
Aplikacja to przede wszystkim standardowa wyszukiwarka, która przekopuje otchłań internetu znajdując treść, grafikę, filmy video, pozwalając szybko przeglądać mapy i nowinki ze świata. Microsoft postanowił dorzucić do tego kilka "efektów specjalnych" - najbardziej imponującym z nich jest opcja "voice search", która obok standardowego wpisywania haseł kluczowych, umożliwia dyktowanie telefonowi tego, co ma dla nas znaleźć.
Ponadto program korzysta z opcji geolokalizacji - sprawdza, gdzie aktualnie się znajdujemy, a następnie oprócz mapy najbliższego otoczenia wskazuje miejsca warte zainteresowania - na przykład muzea czy restauracje.
Źródło: Bing.com
Masz swój ulubiony sprzęt, program lub grę? Zapraszamy do udziału w Plebiscycie Roku 2010. Zgłoś swój Produkt Roku 2010! |
Komentarze
4Ma już ją wyborcza, wyborcza biz, mają już gastronauci.pl itd.
więc czemu benchmark.pl mięć nie może? ;)