Koncern zakupił firmę Lifecake specjalizującą się w galeriach milusińskich
Budować renomy w branży foto Canon nie musi, jest od lat liderem w tej dziedzinie, choć i jego nie omijają problemy rynkowe. Jednak fotografia to nie tylko sprzęt, ale również zdjęcia. A w czasach cyfrowych, również związane z nią przeróżne usługi internetowe, w tym galerie foto. Na tym polu Canon szybko zdobywa doświadczenie, pierwszym krokiem było stworzenie platformy Irista, a teraz europejski oddział firmy zainwestował w zakup Lifecake. Startupu, który zajmuje się tworzeniem aplikacji dla rodziców małych dzieci.
Mówiąc krótko, Lifecake to galeria-serwis społecznościowy, która ma uprzyjemnić współdzielenie się zdjęciami najmłodszych. Koncentruje się na konkretnym typie zdjęć, dzięki czemu użytkownik ma lepszą nad nimi kontrolę, a w przypadku zdjęć dzieci jest to wyjątkowo delikatna sprawa.
Funkcje galerii w Lifecake są dostosowane do charakteru wrzucanych do niej zdjęć.
Z perspektywy polskiego użytkownika Lifecake musi postarać się przede wszystkim o lokalizację. Na razie można korzystać z wersji angielskiej oraz francuskiej, niemieckiej, hiszpańskiej oraz włoskiej. Mobilną aplikację Lifecake można pobrać dla smartfonów z systemem Android oraz Apple iOS.
Źródło: Canon
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!