Rozkręcający się tydzień przyniósł nam już m. in. najnowsze dane dotyczące inflacji w Polsce, a także stabilności Cyberpunk 2077. Skupmy się na wykresie związanym z tą drugą kwestią, bo mimo wszytko jest to zdecydowanie przyjemniejsze.
Cyberpunk 2077 coraz bardziej stabilny
Omawianie wyników finansowych CD Projekt nie może obyć się ostatnio bez wzmianek na temat Cyberpunk 2077. W pierwszym kwartale tego roku CD Projekt udało się wygenerować 198 mln zł przychodów oraz 32,5 mln zł skonsolidowanego zysku netto. To wyniki znacznie poniżej oczekiwań analityków i pewnie również przedstawicieli polskiej spółki.
Podkreślono, co absolutnie nie dziwi, iż w największym stopniu do omawianych wyników przyłożył się Cyberpunk 2077. Nie podano jednak nowych danych dotyczących liczby sprzedanych egzemplarzy gry. Ponownie skupiono się za to na tym, iż cały czas jest ona ulepszana, a wydawane aktualizacje znacząco poprawiają jej wygląd i działanie. Zaprezentowano nawet wykres stabilności gry. Dobrze, że obserwujemy na nim tendencję spadkową, ponieważ uwzględniona została tu liczba zgłaszanych awarii.
Cyberpunk 2077 zgodnie z planem zmierza na nowe konsole
Co przyniosą kolejne miesiące? W kontekście Cyberpunk 2077 między innymi zapowiadaną od dawna aktualizację, która pozwoli grze w pełni (miejmy nadzieję) wykorzystać możliwości konsol Xbox Series X, Xbox Series S i PlayStation 5. Premiera planowana jest na drugą połowę tego roku.
„Zamierzamy wywiązać się z obietnicy danej graczom w styczniu. Choć widzimy znaczną poprawę, duża część zespołu nadal pracuje nad tym, by gracze mogli czerpać jeszcze większą przyjemność z gry w Cyberpunka. Jednocześnie wprowadzamy pierwsze wewnętrzne zmiany związane z transformacją studia. To długotrwały proces, jednak wiemy, że jest on konieczny, byśmy mogli efektywnie pracować nad dwoma projektami AAA jednocześnie.” - Adam Kiciński, Prezes Zarządu CD Projekt
Jak widać nie zabraknie również kolejnych poprawek. Być może sprawią one, że Cyberpunk 2077 wróci do sklepu PlayStation Store, bo jak do tej pory Sony pozostaje w tej kwestii nieugięte.
Część z Was zdecydowała się na zakup Cyberpunk 2077, co można było wywnioskować z komentarzy pod innymi publikacjami. Czy po kolejnych poprawkach zauważyliście poprawę wyglądu i stabilności gry?
Źródło: CD Projekt
Komentarze
21Jedyne co mogą zrobić, to wydać duży płatny dodatek, perfekcyjnie dopracowany, znacząco wzbogacający grę. Wówczas wszyscy recenzenci na świecie przetestują grę jeszcze raz i jeśli tym razem wszystko będzie działać jak należy, to gracze mogą dać tej grze drugą szansę. Zwłaszcza jeśli wydadzą też wersję "GOTY" w cenie nie wyższej niż premierowa.
w obecnej wersji błędy zdarzają się już bardzo rzadko
czekam z niecierpliwością na pierwsze duże DLC i nową część miasta ;)
Peak grających pol roku temu wynosil 300tys a obecnie gra w tą grę z 15k ludzi. O czym tu w ogole mowa?
CDPR nie ośmieszajcie się - wasz Cyberbug 2077 można tknąć coś w granicy świąt Bożego Narodzenia. Nie wcześniej.
Na Slimie też da się bez problemu grać. Zdarzały się gry, które na konsolach działały gorzej. W sumie ciekawi mnie, jak działa Fallout 76, bo na PC jest niegrywalny u coraz większej liczby osób. I to nawet u tych z topowymi podzespołami w kompie.Chyba po update z Bractwem Stali zaczął rwać jak głupi. Ktoś coś mówił, że przełączenie na inne renderowanie coś poprawia, ale nie chce mi się sprawdzać.
Mniej osób gra to i mniej zgłoszeń. Zaczynających od nowa (lub po prostu nowych) jest pewnie mniej niż tych ewentualnie kończących. Dość proste i logiczne jaki tego efekt.