Chmura dla ogólnoeuropejskiej akcji marketingowej Coca-Coli i Lidla od firmy Oktawave
Akcja promocyjna Coca-Coli i Lidla na chmurze obliczeniowej Oktawave
Coca-Cola i Lidl przeprowadziły na wybranych rynkach europejskich wspólną promocję konsumencką związaną z tegorocznymi Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej FIFA World Cup w Brazylii, a za zaprojektowanie i wdrożenie systemu rejestracji odpowiadała polska firma Oktawave.
Promocja bazowała na sprawdzonym mechanizmie: wystarczyło kupić opakowanie promocyjne napoju Coca-Cola w lokalnym sklepie Lidl, a następnie zarejestrować paragon na stronie WWW, by wziąć udział w losowaniu. Pierwszy etap promocji ruszył 24 kwietnia i trwał do 1 czerwca. Nagrodami były wycieczki all inclusive do Brazylii z podwójnymi biletami na mecz fazy pucharowej FIFA World Cup 2014 w Salvadorze. Kolejny etap ruszył w czerwcu, a w nim do wygrania był wyjazd all inclusive oraz podwójne bilety na finał tegoroczynych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Brazylii.
Jednym z kluczowych elementów wdrożenia promocji było opracowanie systemu rejestracji paragonów oraz zapewnienie stabilnej platformy technologicznej. Firma Coca-Cola skorzystała w tym zakresie usługi infrastruktury na żądanie, oferowanej przez Oktawave. Polska chmura miała zapewnić architekturę odporną na duże obciążenie i nagłe skoki ruchu na stronie.System rejestracji obejmował osiem krajów: Austrii, Chorwacji, Cypru, Grecji, Republiki Irlandii, Irlandii Północnej, Słowenii oraz Szwajcarii
Proces wdrożeniowy poprzedził jeszcze etap sprawdzenia Oktawave pod kątem:
- wydajności i dostępności infrastruktury,
- poziomu zabezpieczeń oraz jakości systemów tzw. disaster recovery,
- poziomu regulacji prawnych oraz jakości SLA.
"Dla nas było to poważne wyzwanie. Praca dla tak dużego i tak wymagającego klienta zawsze oznacza poprzeczkę zawieszoną na najwyższym poziomie. Zdaliśmy ten sprawdzian i cieszymy się, że Coca-Cola zaufała właśnie nam" - komentuje Dariusz Nawojczyk, CMO, Oktawave.
"Największym wyzwaniem tego projektu była organizacja i pogodzenie oczekiwań wszystkich graczy, przepisów prawnych i lokalnych wymagań, co udało się sprawnie zrealizować. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyników promocji" – komentuje Robert Tajsiak, Area Customer Manager CSE w firmie Coca-Cola Poland Services.
źródło: Oktawave
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!