Wydarzenia

Chmura dla ogólnoeuropejskiej akcji marketingowej Coca-Coli i Lidla od firmy Oktawave

przeczytasz w 1 min.

Akcja promocyjna Coca-Coli i Lidla na chmurze obliczeniowej Oktawave

Coca-Cola i Lidl przeprowadziły na wybranych rynkach europejskich wspólną promocję konsumencką związaną z tegorocznymi Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej FIFA World Cup w Brazylii, a za zaprojektowanie i wdrożenie systemu rejestracji odpowiadała polska firma Oktawave.

Promocja bazowała na sprawdzonym mechanizmie: wystarczyło kupić opakowanie promocyjne napoju Coca-Cola w lokalnym sklepie Lidl, a następnie zarejestrować paragon na stronie WWW, by wziąć udział w losowaniu. Pierwszy etap promocji ruszył 24 kwietnia i trwał do 1 czerwca. Nagrodami były wycieczki all inclusive do Brazylii z podwójnymi biletami na mecz fazy pucharowej FIFA World Cup 2014 w Salvadorze. Kolejny etap ruszył w czerwcu, a w nim do wygrania był wyjazd all inclusive oraz podwójne bilety na finał tegoroczynych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Brazylii.

Jednym z kluczowych elementów wdrożenia promocji było opracowanie systemu rejestracji paragonów oraz zapewnienie stabilnej platformy technologicznej. Firma Coca-Cola skorzystała w tym zakresie usługi infrastruktury na żądanie, oferowanej przez Oktawave. Polska chmura miała zapewnić architekturę odporną na duże obciążenie i nagłe skoki ruchu na stronie.System rejestracji obejmował osiem krajów: Austrii, Chorwacji, Cypru, Grecji, Republiki Irlandii, Irlandii Północnej, Słowenii oraz Szwajcarii

Proces wdrożeniowy poprzedził jeszcze etap sprawdzenia Oktawave pod kątem:

  • wydajności i dostępności infrastruktury,
  • poziomu zabezpieczeń oraz jakości systemów tzw. disaster recovery,
  • poziomu regulacji prawnych oraz jakości SLA.

"Dla nas było to poważne wyzwanie. Praca dla tak dużego i tak wymagającego klienta zawsze oznacza poprzeczkę zawieszoną na najwyższym poziomie. Zdaliśmy ten sprawdzian i cieszymy się, że Coca-Cola zaufała właśnie nam" - komentuje Dariusz Nawojczyk, CMO, Oktawave.

"Największym wyzwaniem tego projektu była organizacja i pogodzenie oczekiwań wszystkich graczy, przepisów prawnych i lokalnych wymagań, co udało się sprawnie zrealizować. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyników promocji" – komentuje Robert Tajsiak, Area Customer Manager CSE w firmie Coca-Cola Poland Services.

źródło: Oktawave

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login