Wczoraj w sieci pojawiła się informacja o zaprzestaniu przez Electronic Arts dalszych prac nad pierwszoosobową strzelaniną osadzoną w uniwersum Command & Conquer. Projekt ten nosił tytuł Tiberium i miał być czymś pośrednim pomiędzy starusieńkim już Command & Conquer: Renegade i serią Brothers in Arms (chodzi tu o połączenie strzelaniny z elementami dowodzenia drużyną).
Jako przyczynę wstrzymania prac nad Tiberium podano niespełnienie przez grę odpowiednio wysokiego poziomu jakościowego, który w obecnych czasach wymagany jest przy tego typu produkcjach. Pomimo dodatkowego czasu jaki próbowano dać twórcom na poprawienie tegoż tytułu (gra początkowo miała ukazać się przed końcem tego roku) uznano, że aktualny jego stan nie rokuje szans na takie dopracowanie jakie życzyłoby sobie kierownictwo EA. Stąd też decyzja o całkowitym zarzuceniu projektu i zwolnieniu części pracujących przy nim pracowników.
Na koniec warto przypomnieć jak szumnie zapowiadano rozpoczęcie prac nad Tiberum, które zgodnie z zapowiedziami miało stanowić przełom w sposobie udźwiękowiania gier dzięki ścisłej współpracy z Dolby Laboratories. Niestety, jak widać sama oprawa dźwiękowa gry to jeszcze nie wszystko.
Komentarze
2