Wrześniowa premiera Cyberpunk: Edgerunners pozytywnie wpłynęła na zyski CD Projekt. Niezwykła zwyżka zysków dostrzegalna jest zwłaszcza na słupku sprzedaży obecnej flagowej gry studia, czyli Cyberpunka 2077
Dobre podejście
Reuters podaje, że zysk netto CD Projektu w trzecim kwartale roku wzrósł o 500%, przebijając wszelkie oczekiwania. Lwia część tej zwyżki ma być pokłosiem dużego zainteresowania niemal dwuletnim już Cyberpunkiem 2077. Wiele wskazuje na to, że ponowny ruch w temacie wielkiej przygody V i Johnnego Silverhanda rozbudziła wypuszczona niedawno przez Netflix seria anime Cyberpunk: Edgerunners.
Popularność serialu i pozytywne przyjęcie wydanej tydzień wcześniej aktualizacji 1.6 do Cyberpunka 2077 miały wymierny wpływ na sprzedaż gry
-Adam Kiciński, prezes CD Projektu-
Niezłe pieniądze
Zysk netto na kwartał dla grupy kapitałowej wyniósł 98,7 miliona złotych, choć w najkorzystniejszych oczekiwaniach analityków była mowa o maksymalnie 88 milionach. Studio zanotowało przychody na poziomie 245,5 miliona, podczas gdy oczekiwano 239 milionów złotych.
CD Projekt podał we wrześniu, że do tej pory sprzedał 20 milionów kopii Cyberpunk 2077, dla porównania w pierwszym roku od premiery sprzedało się 13,7 miliona kopii. Warto pamiętać o tym, że aktualnie dostępna gra jest mocno połatana i dużo bardziej grywalna niż w swoim debiutanckim roku.
Źródło: Reuters
Komentarze
6a cóż to za język używany w publicznej dyskusji ??
Poziom języka zbliża się do poziomu niedawno określanego jako język marginesu. Państwo nie zdajecie sobie chyba sprawy, że pisząc w ten "fajny" sposób wpływacie na tych co czytają, przez co, coraz więcej ludzi używa tych "fajnych" określeń. Prawie wszystko jest "na", wszystko jest "ogarniane" "na ten moment". Płacimy "hajs", "liczymy kapuchę".
Błagam, opamiętajcie się !