Deus Ex Mankind Divided z ważnym patchem poprawiającym skalowanie mGPU
Nowa poprawka pozwala 2-krotnie zwiększyć płynność animacji z dwoma kartami graficznymi Radeon RX 400.
W zeszły wtorek gra Deus Ex: Rozłam Ludzkości (Deus Ex Mankind Divided) otrzymała kolejną ważną poprawkę, który tym razem zapewnia oficjalne wsparcie dla konfiguracji z wieloma kartami graficznymi w trybie DirectX 12 (dodanym kilka tygodni wcześniej). Karty graficzne Radeon okazują się zapewniać w tych warunkach nawet 100% skalowanie, co przekłada się na 2-krotnie większą liczbę klatek na sekundę.
Świetne skalowanie to zasługa unikalnych możliwości architektury kart graficznych Radeon, która w warunkach DirectX 12 pokazuję pełnię swoich możliwości – tandem kart Radeon RX 470 4 GB uzyskuje 64 fps, a tandem Radeonów RX 480 8 GB już 70 fps, co oznacza 2-krotny wzrost płynności w stosunku do pojedynczych akceleratorów. Wartym odnotowania jest fakt, że to pierwszy taki wynik w realnej rozgrywce od momentu wprowadzenia technologii łączenia mocy kart graficznych w komputerach.
Producent chwali się również, że Radeony z serii RX 400 są jedynymi w swojej klasie kartami graficznymi aktualnej generacji, które umożliwiają tworzenie konfiguracji mGPU, a przy 100-procentowym skalowaniu wydajności oraz obsłudze funkcji DirectX 12 mGPU Frame Pacing wyrównującej odstępy w wyświetlaniu kolejnych klatek jest to coraz lepsza ścieżka modernizacji sprzętu dla entuzjasty.
Źródło: AMD
Komentarze
3A. Jensen