Jak się okazuje najskuteczniejszą formą reklamy w internecie jest e-mail.
Warto przeczytać: | |
Nie bannery, nie konkursy, ani nawet nie artykuły sponsorowane. Reklamodawcy coraz bardziej zaczynają doceniać pospolity i niewzruszony od lat e-mail. A wszystko dlatego, że - jak się okazuje - aż 25% internautów otwiera wszystkie wysyłane do nich wiadomości - w tym rozmaite promocje czy newslettery.
Zaawansowanemu użytkownikowi komputera może się to wydać dziwne, ale liczby mówią same za siebie. W bannery reklamowe klika zaledwie 1% potencjalnych odbiorców.
Co więcej, kampania reklamowa prowadzona drogą e-mailową jest niesamowicie opłacalna. Wysłanie dwóch newsletterów miesięcznie do grona 100 000 odbiorców kosztuje około 1500 złotych. Zdaniem analityków ten wydatek zwraca się czterdziestokrotnie.
Więcej w Dzienniku Gazeta Prawna.
Źródło: DGP
Polecamy artykuły: | ||
Poradnik świąteczny | MEGATEST: wydajne laptopy i poręczne netbooki | Jabłko czy gruszka? Test iPada z iOS 4.2 |
Komentarze
4do calego kosztu dochodzi jeszcze praca grafika ktory zaprojektuje newsletter. jest wiele restrykcji jezeli chodzi o tego typu kontent i wcale nie jest latwo znalezc kogos kto potrafi sklecic atrakcyjny graficnzie i jednoczesnie zoptymalizowany pod kontem email newsletter. 1500 zl za newslettery? - jakos tego nie widze :/
1500 zl za DWA newslettery? - jakos tego nie widze :/