E3: Agni's Philosophy - silnik Luminous lepszy od Unreal Engine 4, film zwala z nóg
Kiedy zobaczymy go w grach?
Epic Games kilka dni temu pokazało możliwości silnika Unreal Engine 4. Materiały te zrobiły na większości zainteresowanych spore wrażenie, ale okazuje się, że prawdziwą "bombę" przygotowuje Square Enix’s.
Firma pokazała możliwości swojego nowego silnika - Luminous. Zaprezentowane materiały wyglądają wręcz rewelacyjnie i już teraz wszystko wskazuje na to, że Unreal Engine 4 będzie miał bardzo poważnego konkurenta.
Wielki potencjał drzemiący w nowym silniku ukazany został w demie technologicznym Agni's Philosophy. Ogrom szczegółów i idealne wręcz odwzorowanie pewnych elementów spowodowało u niektórych oglądających niedowierzanie w to, że można osiągnąć taki efekt (bez żadnego "upiększania") na obecnej generacji sprzętu.
Na targach E3 przedstawiciele Square Enix’s po raz kolejny pochwalili się zatem swoim materiałem. Tym razem jednak był on co jakiś czas zatrzymywany i zmieniano na bieżąco niektóre elementy, aby pokazać, iż materiał odtwarzany jest w czasie rzeczywistym.
Obyło się bez jakikolwiek zacięć, wszystko chodziło nadzwyczaj płynnie. Nie podano konfiguracji sprzętu jaki użyty został do prezentacji, ale musiało być to coś naprawdę mocnego. Wiadomo jednak, że silnik Luminous napędzać ma produkcje na nowej generacji konsol oraz PC.
Jakie wrażenie robi na Was to, czego do tej pory dokonali ludzie ze Square Enix’s? Czy Luminous rzeczywiście zagrozi Unreal Engine 4?
Więcej o grach:
- E3: Sniper Ghost Warrior 2: zobacz gameplay z brutalnej polskiej produkcji - robi wrażenie
- E3: Dead Space 3: gra oficjalnie pokazana - wymagania sprzętowe i gameplay
- E3: Watch Dogs - nowa gra Ubisoftu - zobacz rewelacyjny gameplay
- Splinter Cell Blacklist: gra oficjalnie zapowiedziana - zobacz screeny i gameplay
- Gears of War: Judgment - gra pojawi się za sprawą Polaków z People Can Fly
Źródło: youtube, dsogaming, edge-online
Komentarze
61No i czekamy na optymalizację, bo ta zaginęła w akcji kilka lat temu.
Jak ja nie lubię motion blur'a, wszystko jest przez to nie wyraźne.
Pozatym fajny bylby motyw na gre z tego ;p
Tym bardziej martwi informacje sprzed kilku dni, jakoby konsole PS3 i xBOB360 mogą pociągnąć do 2014 roku :/
Oby ten silnik był wykorzystywany na PC, bo konsole w życiu nie obsłużą takiej grafiki...Już silnik CryEngine i Frostbite zostały sztucznie ograniczane na potrzeby konsol, a śmiem twierdzić (pomimo iż wyżej wymienione silniki wciąż kryją sporą ilość możliwości), że Agni's Philosophy wygląda nieco lepiej...
Zobaczymy jak to będzie.
Toż to jest kamień milowy. UE4 i Luminous coś przepięknego, tylko konsol trzeba się pozbyć bo będzie płacz.
Tylko jakieś gówna co na 6 częściach jedzie na tej samej grafice.
Chciałbym,żeby następna część Final Fantasy była na tej grafie :)
Cała ocena bazuje na subiektywnej ocenie autora, który raczej niezbyt ogarnia omawiane zagadnienie, a publicznie lepiej sobie darować takie teksty bez nawet najmniejszej próby uzasadnienia. Podziękował za takie onetowe newsy.
Na mnie największe wrażenie zrobiło demo Samarytanin na UE 3.5 a do tej pory i tak nie uświadczyliśmy żadnej gry z podobną grafą. O ile dobrze pamiętam to 4 karty graficzne były potrzebne by to demo chodziło płynnie.