Gry

Electronic Arts 'pokonane' przez graczy

przeczytasz w 0 min.

W zeszłym miesiącu Internet obiegła informacja pochodząca od graczy, którzy załapali się na beta testy przeznaczonej na konsole gry Battlefield: Bad Company, iż wydawca gry - firma EA zamierza wprowadzić opłaty za część dostępnych w grze broni, kórych zakup byłby możliwy za pośrednictwem Xbox Live Marketplace. Gracze nie kryli swojego oburzenia taką formą dodatkowego zarabiania ich kosztem, tym bardziej w grze sieciowej takiej jak Bad Company, gdzie ewentualna dysproporcja w arsenale mogłaby prowadzić do zachwiania sensu całej rozgrywki. Zewsząd pojawiały się głosy krytyki tego dość szczególnego pomysłu Electronic Arts, a sami gracze rozpoczęli nawet kampanie zmierzającą do zbojkotowania gry.

Chyba nikt nie sądził, że EA ugnie się pod presją opinii publicznej, a jednak tak sie stało. Wczoraj, Karl-Magnus Troedsson - producent gry z firmy DICE ogłosił, iż EA nie ma zamiaru wprowadzenia mikropłatności za 10 dodatkowych broni, a cała sprawa wynikła z błędnego zrozumienia intencji firmy (jakoś trudno w to uwierzyć). Zastrzegł jednakże, iż nabywcy wersji Bad Company Gold Edition od momentu startu otrzymają dostęp do 5 ekskluzywnych broni, które dla pozostałych graczy staną się dostępne dopiero po osiągnięciu przez nich ostatniego poziomu w grze. Pozostałe sporne 5 sztuk broni będzie możliwe do zdobycia w licznych akcjach promocyjnych EA.

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login