Serwis, który jeszcze nie tak dawno temu rywalizował jak równy z równym z Facebookiem, dziś jest na sprzedaż.
Warto przeczytać: | |
Kiedy w 2005 roku News Corporation kupowało MySpace za 580 milionów dolarów, przed serwisem stała świetlana przyszłość, zaś on sam miał zrewolucjonizować społecznościowe media. I jeszcze na początku listopada firma zapierała się, że po przejściowych problemach, wkrótce akcje witryny wystrzelą w górę.
Teraz chce jednak serwis sprzedać i zapewnia, że potencjalnego nabywcę wesprze swoim doświadczeniem. Wśród branżowych ekspertów panuje przekonanie, że na zakup skusi się ktoś z wielkiej trójki AOL, Yahoo! lub... Facebook. To ostatnie jest o tyle prawdopodobne, że już kiedyś mówiło się o wchłonięciu, a w połowie listopada współpraca pomiędzy serwisami została bardzo zacieśniona.
Rola MySpace w świecie społeczności już od pewnego czasu maleje. W chwili obecnej serwis stanowi swoistą bohemę, miejsce spotkań artystycznych gdzie w zasadzie każdy szanujący się muzyk - profesjonalista lub amator - może prezentować swoje talenty.
Źródło: SMH
Polecamy artykuły: | ||
Fotogaleria: obudowa jakiej jeszcze nie było | TOP-10: Monitory | GeForce GTX 580 - najszybsza w rodzinie |
Komentarze
3