Nowe plany abonamentowe i kilka nowych funkcji. Czy to wystarczy, aby tchnąć w Pro nowe życie?
foto: Rosana Prada/Flickr
Właściciele platformy Flickr postanowili przywrócić do życia swój oparty na subskrypcji program Pro.
Aby zachęcić zarówno nowych, jak i tych obecnych użytkowników do korzystania z niego, działająca w ramach firmy Yahoo ekipa Flickr zdecydowała się na podrasowanie oferty i wprowadzenie kilku ciekawych nowości.
Przede wszystkim nowe Pro to ulepszone statystyki – użytkownicy mają dzięki temu być na bieżąco w kwestii tego, jakie są obecnie najpopularniejsze i najpiękniejsze zdjęcia.
Narzędzia analityczne pozwolą też sprawdzić jak zmieniało się zainteresowanie na przestrzeni czasu. Uiszczenie opłaty zaowocuje również brakiem reklam podczas poruszania się po kolejnych podstronach Flickr.
foto: Shaun Forouzandeh/Flickr
Abonament Flickr Pro dostępny będzie w dwóch wersjach: miesięcznej (za 5,99 dol.) oraz rocznej (49,99 dol.). Ci, którzy zdecydują się na tę drugą mogą ponadto liczyć na 20-procentowy rabat na Adobe Creative Cloud Photography.
Co z kolei z osobami, których konta Flickr Pro jeszcze nie zdążyły wygasnąć? Otrzymają one naturalnie dostęp do nowego konta Pro bez konieczności uiszczania dodatkowych opłat.
Źródło: TechSpot, VentureBeat
Komentarze
3