DirectX 11 ma być dostępny jako rozszerzenie do systemu Windows 7, jednak układów obsługujących ten zestaw bibliotek można spodziewać się na kilka miesięcy wcześniej przed premierą samych GPU.
Prawdopodobnie DirectX 11 obsługiwany będzie przez najnowsze chipy nVidii o nazwie GT300, produkowane w 40nm procesie technologicznym. Gier korzystających z dobrodziejstw bibliotek nie ujrzymy wcześniej jak w 2010 roku.
Komentarze
35Uważam, że gdyby się skupili na optymalizacji kodu w grach, to przy niezmniejszonej wydajności mogliby pełniej wykorzystać możliwości aktualnego dx`a. A tak? Nie wiele lepsza jakość okupiona nową kartą graficzną.
Ale po co? Użytkownik pobiegnie kupi nowy sprzęt rynek się cieszy a biznes kręci...
Będzie ich tyle co w 2007 dla 10
Wątpię aby jeszcze kiedykolwiek któryś directx był tak popularny jak 9, a może do następnej generacji konsol, które będą korzystać z czegoś jak 11.1 albo dx 12, wiec nie ma sensu czekac na 11,ot co
http://www.cyberjoy.pl/news/157208/Radeon.4800.ray.tracing.z.DirectX.9.w.czasie.rzeczywistym.html
prosta zmiana numerka i proszę ile zażartej dyskusji o dx-ach.
Jestem tylko finalnym odbiorcą, i jako finalny odbiorca nie widziałam nic co by mnie rzuciło na kolana w dx10.
A przecież gry to nie tylko sam dx, to jeszcze optymalizacja kodu - z tym tragicznie, grywalność - jeszcze gorzej, o błędach i wydawaniu gier w wersji alfa nie wspomnę litościwie.
To co mi po grze w choćby dx 15, jak będzie co 3 minuty wywalać mnie do win., wymagać karty w cenie samochodu, ściągnięcia patchy o wielkości 4 gb, a przy samej grze usnę po 30 minutach ????