Miłośnicy wyścigów ze sporymi nadziejami wyczekiwali premiery gry GRID. Doczekali się, sama rozgrywka okazuje się zadowalająca, ale twórcy nie uniknęli drobnych niedociągnięć.
Premiera gry GRID
Ekipa Codemasters dotrzymała obietnic i GRID właśnie dziś, 11 października, debiutuje na rynku. Po grę mogą sięgnąć posiadacze PC (warto sprawdzić wymagania sprzętowe) oraz konsol Xbox One i PlayStation 4. Przygotowano polską wersję językową.
GRID pierwsze recenzje
Wiele osób doskonale wie, iż jest to kolejna odsłona bardzo popularnego cyklu wyścigów. Jak wypada? W sieci pojawiło się już sporo recenzji gry. Niestety, są one bardzo zróżnicowane i składają się na niezbyt imponującą średnią - na metacritic wynosi obecnie 74% (wersja PlayStation 4).
Najczęściej chwalony jest dopracowany model jazdy, dobrze wypada również oprawa wizualna i sztuczna inteligencja wzbogacona o system Nemesis. Z drugiej strony, ten ostatni nie zawsze działa jak należy, rozczarowujący okazuje się tryb kariery i możliwości tuningu, których jest bardzo mało.
- Wccftech - 90%
- The Games Machine - 86%
- Hobby Consolas - 82%
- Hardcore Gamer - 80%
- IGN - 80%
- GamingTrend - 80%
- Vandal - 78%
- 3DJuegos - 75%
- PlayStation LifeStyle - 70%
- PlayStation Universe - 70%
- DarkStation - 70%
- Game Informer - 70%
- XGN - 60%
- DualShockers - 55%
Konsultantem przy pracach nad grą był Fernando Alonso, którego fanom sportów motorowych przedstawiać nie trzeba.
Źródło: Xbox Polska, GRID, metacritic
Warto zobaczyć również:
- Poznaliśmy wymagania sprzętowe Red Dead Redemption 2
- Metallica w tle zwiastuna premierowego Call of Duty: Modern Warfare
- Wymagania sprzętowe Star Wars Jedi: Upadły zakon
Komentarze
9Nie kupię tego.
- "Ale panowie, auta tak się nie zachowują!"
- Daj spokój Fernando, ty masz się tylko uśmiechać i udawać że nam pomagałeś, dzieciaki kupują takie bzdury
Ale po filmach w necie uważam że grid autosport miał lepszy model zniszczeń a to naprawdę dodawało smaczku.
Np lepiej i bardziej naturalnie wyglądało jak zderzak np zwisał na jednym haku po stłuczce i później odpadał. Gdzie się podziały odpadające lusterka np?
Teraz natomiast jest coś dziwnego, zderzaki i spoilery tylko się kiwają cały czas, wygląda to mniej naturalnie i bardzo powtarzalnie, jest mniej efektów cząsteczkowych podczas kolizji tylko iskry:(
Nie wiem czemu odeszli od tamtej fizyki:(
Szkoda.