Smartfony

Guard S8 – nowy program ochrony dla flagowców Samsunga

przeczytasz w 1 min.

Guard S8 to kompleksowa pomoc serwisowa i dodatkowy rok gwarancji na zakupionego smartfona.

O wczorajszej premierze smartfonów Galaxy S8 oraz Galaxy S8+ słyszał chyba każdy chociaż odrobinę zainteresowanych szeroko pojętą branżą mobile. Warto dodać, że już teraz oferowane są one w przedsprzedaży, a wraz z nowymi flagowcami producent uruchamia również program Guard S8.

Jak wyjaśnia, jest to pakiet usług premium skierowany do nabywców wymienionych smartfonów, dzięki któremu otrzymają oni kompleksową pomoc serwisową i dodatkowy rok gwarancji na zakupione urządzenie. Przygotowana została dedykowana dla użytkowników Galaxy S8 i Galaxy S8+ infolinia (801 880 888) oraz zdalna pomoc techniczna (remote support).

W ramach pakietu usług serwisowych użytkownicy mogą też skorzystać z opcji szybkiej naprawy telefonu (maksymalnie do 2 godzin w wybranych punktach serwisowych) albo wymiany wadliwego smartfona w przypadku uszkodzeń przewidzianych w gwarancji - przez rok od daty oficjalnego rozpoczęcia sprzedaży.

Guard S8

Przedsprzedaż Galaxy S8 oraz Galaxy S8+ potrwa do 19 kwietnia. Osoby z niej korzystające będą mogły cieszyć się smartfonem 8 dni przed innymi, ponieważ z takim opóźnieniem ruszy regularna sprzedaż. Ceny wynoszą 3 499 złotych za Galaxy S8 i 3 999 złotych za Galaxy S8+. Sporo, ale pierwsze wrażenia dotyczące tych smartfonów napawają optymizmem.

Źródło: Samsung

Komentarze

3
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    synn1993
    6
    Za 2 lata za "S10" będzie trzeba dać odpowiednio 4499 i 4999 za "S10+" . Szkoda tylko, że wypłaty w takim tempie nie rosną..
    • avatar
      figer
      0
      Apple pokazał, że "sky is the limit". Znajdą się tacy co za Samsunga zapłacą i 6 tys. Bo będzie special edition z wygrawerowanym laserowo logo Samsunga w dolnej części tylnej obudowy :D

      Jak mniemam usługa Guard S8 nie obejmuje zbitej szybki?
      • avatar
        5891michal
        0
        Za taką kasę dziwie się że nie dali kilku miesięcznej gwarancji na rozbity wyświetlacz. Za dużo mniejsze pieniądze Huawei to oferuje...

        Witaj!

        Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
        Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

        Połącz konto już teraz.

        Zaloguj przez 1Login