Guard S8 to kompleksowa pomoc serwisowa i dodatkowy rok gwarancji na zakupionego smartfona.
O wczorajszej premierze smartfonów Galaxy S8 oraz Galaxy S8+ słyszał chyba każdy chociaż odrobinę zainteresowanych szeroko pojętą branżą mobile. Warto dodać, że już teraz oferowane są one w przedsprzedaży, a wraz z nowymi flagowcami producent uruchamia również program Guard S8.
Jak wyjaśnia, jest to pakiet usług premium skierowany do nabywców wymienionych smartfonów, dzięki któremu otrzymają oni kompleksową pomoc serwisową i dodatkowy rok gwarancji na zakupione urządzenie. Przygotowana została dedykowana dla użytkowników Galaxy S8 i Galaxy S8+ infolinia (801 880 888) oraz zdalna pomoc techniczna (remote support).
W ramach pakietu usług serwisowych użytkownicy mogą też skorzystać z opcji szybkiej naprawy telefonu (maksymalnie do 2 godzin w wybranych punktach serwisowych) albo wymiany wadliwego smartfona w przypadku uszkodzeń przewidzianych w gwarancji - przez rok od daty oficjalnego rozpoczęcia sprzedaży.
Przedsprzedaż Galaxy S8 oraz Galaxy S8+ potrwa do 19 kwietnia. Osoby z niej korzystające będą mogły cieszyć się smartfonem 8 dni przed innymi, ponieważ z takim opóźnieniem ruszy regularna sprzedaż. Ceny wynoszą 3 499 złotych za Galaxy S8 i 3 999 złotych za Galaxy S8+. Sporo, ale pierwsze wrażenia dotyczące tych smartfonów napawają optymizmem.
Źródło: Samsung
Komentarze
3Jak mniemam usługa Guard S8 nie obejmuje zbitej szybki?