Zobacz zaawansowane możliwości fizyczne silnika PhysX w grze Hawken z gatunku FPS i MMO
NVIDIA wciąż promuje swoją technologię PhysX
Mniej znane studio Adhesive Game we współpracy z firmą NVIDIA opublikowało materiał wideo ze swojej najnowszej gry Hawken, na którym prezentuje efektownie wyglądające działanie technologii PhysX.
O technologii PhysX ostatnio nieco ucichło, jednak za sprawą wspomnianego materiału wideo, NVIDIA stara się pokazać graczom, że rozgrywka z włączonymi efektami fizycznymi jest znacznie bardziej atrakcyjna. Hawken jest grą tworzoną przez Adhesive Game, o której po raz pierwszy usłyszeliśmy w ubiegłym roku. Jest to produkcja FPS z gatunku sieciowych gier MMO, a co ważne zgodnie z pojawiającymi się nowymi trendami jest dostępna w trybie Free to Play (F2P).
W grze Hawken gracz zasiada za sterem potężnego mecha, ogromnej, opancerzonej kroczącej maszyny, której zadaniem jest destrukcja wrogich jednostek. Gracz jako pilot musi stale rozbudowywać i unowocześniać swojego mecha, zarządzać, a także dostosowywać według swoich upodobań.
Gra ma być swoistym połączeniem Mech Warrior z Counter-Strike? O tym czy to faktycznie możliwe, możecie przekonać się sami, grając w otartych beta testach nowej produkcji za darmo. Aby tego dokonać, należy założyć konto na stronie playhawken.
Wracając jednak do tematu, NVIDIA wraz z twórcami produkcji zaprezentowała możliwości silnika fizyki PhysX, jakie będziemy mogli uświadczyć w grze Hawken. Już niedługo do gry trafi nowy patch wprowadzający obsługę wspomnianej technologii liczonej przez CPU (APEX) lub przez GPU GeForce i kilka innych nowości. Tak czy inaczej, zobaczcie sami, jak prezentuje się gra Hawken wykorzystująca silnik graficzny Unreal Engine 3,5 wraz z technologią NVIDIA PhysX - wszystko na poniższym materiale wideo.
Źródło: PlayHawken, GeForce
Komentarze
78Patrzac na filmik uwazam ze chyba specjalnie ubrzydzono wersje bez PhysX aby dzieciaki ktore to ogladaja naciagaly starego na karte od zielonych
Jeszcze muszą porównywać po 5 razy to samo ujęcie żeby w ogóle zauważyć coś innego. Porażka w 100%. W 2004 Ageia miała lepsze pokazówki, a nVidia jedynie wprowadziła totalną stagnację w dziedzinie fizyki w grach. Do pieca z wytatuowanym Chińczykiem.
Jesli to ma byc PhysX to ja dziekuje i postoje czekajac na gry wykorzystujace naprawde potencjal sprzetu na rynku.
"ej stary nic nie widzę, przez ten padający śnieg"
"?? Jaki śnieg"
"no ten co mi się rozpłaszcza notorycznie na szybie"
Zgadnijcie... ja miałem Voodoo2 z którym gra wyglądała ładniej... i czasami przeszkadzała.
Sądzę że większość "pro" graczy i tak bajery wyłączy. W dużej mierze ograniczają widoczność.
Jedyną tak naprawdę rzeczą którą bym zatrzymał w ustawieniach to te cząsteczki po rozwaleniu przeciwnika lub po strzale w jakiś beton itd. bo nawet te cząsteczki co się tworzą podczas chodu wyglądają raczej śmiesznie.
[LINK]http://www.youtube.com/watch?v=HzEVixM-L4s[/LINK]
tak sie robi marketing i pieniadze bo kto nie chce takich pieknych efektow jak w physX , gdy bez niego tych efektow brak
Tak wogole mam nv juz 3 rok z physX i w praktyce to KUPA , także nie dajcie się wkręcic w to.
Ludzie ze słabymi kompami zawsze będą marudzili na physX.
Jak się komuś nie podoba to niech nie włącza.
W zasadzie gra nie wygląda ani trochę lepiej. A że trochę odłamków tu czy tam się posypie raczej nie przekona nikogo do zakupu karty z physXem.
Osobiście nawet tego nie włączam bo w takich wypadkach jak ten powyżej efekty są przesycone, sztuczne i zbyt zwracające na siebie uwagę.