Czy tajemnicza reklama w magazynie filmowym wskazuje na powrót klonowanego zabójcy?
Warto przeczytać: | |
Jeżeli to naprawdę zabawa w kotka i myszkę z fanami gry, to gratulujemy IO Interactive pomysłu. Ale zacznijmy od początku.
Jakiś miesiąc temu w katalogu festiwalu filmowego Sundance pojawiła się tajemnicza reklama. Pudełko pączków i kod kreskowy z wyróżnioną na czerwono końcówką 47. Na forach poświęconych Hitmanowi zawrzało. Czy to przypadek? Jedni twierdzili, że tak, inni - że w ten sposób IO Interactive potwierdza istnienie Hitmana 5. Jak wyjaśnić tę zagadkę?
Co bardziej aktywni forumowicze postanowili skontaktować się z osobą przyjmującą zlecenia reklamowe w katalogu Sundance Film Festival. Pytanie było proste - kto zlecił reklamę i czego tak naprawdę ona dotyczy? Odpowiedź nadeszła, jak najbardziej, ale z tajemniczego konta gmailowego, a użytkownik nazywał się 'youreontherighttrack' czyli w wolnym przekładzie 'dobrze kombinujesz'. Treść listu była pusta, ale dołączone do niego było niewyraźne zdjęcie ze stosem kartek, przypominającym scenariusz gry i narysowaną na marginesie łysą postacią. Całość opatrzona została tym samym kodem kreskowym, co wspomniane ogłoszenie, a na biurku zauważyć można też było skórzane rękawiczki i kluczyki do samochodu. Po lewej natomiast stał kandelabr.
Kolejny przypadek? Chyba nie. Choć zdjęcie jest niewyraźne, forumowicze szybko odcyfrowali kolejne wskazówki i choć część z nich pozostaje sceptyczna, reszta jest pewna, że to IO Interactive podpuszcza nas wszystkich, zapowiadając nowego Hitmana. Kiedy oficjalne ogłoszenie nowego tytułu? Czyżby na najbliższych targach E3? To się okaże, a jeśli ktoś chciałby dołączyć się do śledztwa, zapraszamy na hitmanforum.com.
Źródło: bluesnews.com
Komentarze
12Chcemy więcej Agenta 47 :)
Podpis umieszcza się buraku na końcu, a nie w pierwszym słowie.
Hitman ble ble ble...
HItman ble ble ble ble...
w koncowych linijkach.