Horizon Zero Dawn zdecydowanie bardziej rozbudowane niż Killzone Shadow Fall
Nie ma w tym miejscu większego znaczenia, iż obydwa tytuły wykorzystują ten sam silnik.
Zaprezentowana na targach E3 2015 gra Horizon Zero Dawn bardzo szybko stała się jednym z najbardziej wyczekiwanych tytułów powstających na wyłączność PlayStation 4. Guerrilla Games obiecuje, co nie jest jakimkolwiek zaskoczeniem, tytuł świetny i jednocześnie po raz kolejny twierdzi, że nigdy wcześniej nie miało tyle pracy.
Hermen Hulst stwierdził w ostatnim wywiadzie, iż Horizon Zero Dawn jest zdecydowanie bardziej rozbudowane niż Killzone Shadow Fall. Nie ma w tym miejscu większego znaczenia, iż obydwa tytuły wykorzystują ten sam silnik, co potwierdzono już wcześniej. Dopiero teraz twórcy będą potrafili wykorzystać wszystkie drzemiące w nim możliwości.
„Po premierze Killzone Shadow Fall zmniejszył się nieco boom na nowe konsole i mogliśmy chwilę odpocząć. Myśleliśmy jednocześnie, że gra ta była najtrudniejszą z rzeczy, jakie kiedykolwiek zrobimy. Nasze dokonania bledną jednak w porównaniu z Horizon Zero Dawn. To jest produkcja o wiele bardziej wymagająca dla całej ekipy, w każdym swoim aspekcie.”
Jednocześnie padły zapewnienia, iż kontynuowana będzie dotychczasowa strategia, która ogranicza do minimum publikowanie materiałów dotyczących gry. Twórcy chcą, aby Horizon Zero Dawn zaskoczyło graczy, a oni sami odkrywali wszystko w trakcie rozgrywki, a nie podczas oglądania filmików.
Premiera gry zaplanowana jest na przyszły rok. Bliższy termin nie został jeszcze ujawniony.
Źródło: dualshockers
Komentarze
83Super , czekam na ta grę .
"W PS4 jest asynchroniczny czas zapytań, który pozwoli na wiele optymalizacji względem tego co było do tej pory. Jednak ogrom nowych technologii pozwoli na osiągnięcie znacznie więcej niż ktokolwiek może sobie wyobrażać. I właśnie w tym jest szansa dla Sony. Nawet jeśli na papierze sprzęt może wydawać się średni (co sugerują osoby rzucające teraflopami bez zrozumienia tego jak tworzy się gry), to biblioteki, które Sony udostępni zdziałają cuda"
"PC nigdy nie będzie w stanie mieć tak niską latency jak na konsoli. Niskopoziomowe API architekturę gdzie są wyeliminowane opóźnienia w komunikacji CPU GPU RAM i talent Devów"
Święte słowa :) Technologicznie PS4 nadal wyprzedza standardowe pcty. Tylko taki gimb jak piter może być innego zdania myśląc że w konsoli jest tylko
tabletowy CPU 1.6Ghz.
Technologia technologią macie kolejnego gimbka na deser :)
Tak własnie zachowują się i ból pup.... mają pctowcy i za wszelką cenę namawiają żeby nie kupować konsol bo to są niewypały i brak im możliwości ech.... o grach na wyłączność nie wspomnę i grafice.
"Konsole nowej generacji to rak branży gier"
https://www.youtube.com/watch?v=juzm_1O3lbQ
Na pohybel........
Tak tak star Citizen @#$%^&.......
https://www.youtube.com/watch?v=SsahqjBlz2Y
Mamy przełom na pc hue hue :) Dawać więcej teraflopsów klopsów na pc
Dla przykładu
PS4 1.8 TFlops
PC 8/9TFlops