A w ich towarzystwie – piechota. Takie oto niecodzienne połączenie serwują nam Niemcy ze studia KING Art w swojej strategii Iron Harvest.
Choć wciąż wiadomo o niej niewiele, Iron Harvest jest jedną z najbardziej intrygujących gier będących obecnie w produkcji. Dlaczego? Ano dlatego, że raczej nieczęsto mamy okazję podziwiać pola bitew, na których równocześnie występują polska piechota, niedźwiedzie i mechy…
Autorem tej alternatywnej wersji historii, a konkretnie uniwersum 1920+, jest Jakub Różalski. To właśnie w takim świecie osadzona została strategia czasu rzeczywistego z elementami RPG, nad którą czuwa niemieckie studio KING Art. Ekipa zapowiada rozgrywkę wzorowaną na Company of Heroes i Dawn of War – z równie mocnym klimatem, swobodą rozgrywki i dynamiką. Jeśli zaś chodzi o tło fabularne, to poznamy historię konfliktu pomiędzy Saxony Empire, Polania Republic i Rusviet.
Twórcy pochwalili się nowym zwiastunem, który wyraźnie pokazuje, jak będzie wyglądało połączenie tak odmiennych na pozór klimatów, stanowi wprowadzenie do opowieści, a także przedstawia ujęcia autentycznej rozgrywki (w wersji alfa). Jeśli trzeba by podsumować to w kilku słowach, można by rzec, że wygląda to dokładnie tak, jak zapowiadano. Zresztą nie musicie wierzyć na słowo, poniżej możecie to zobaczyć sami:
Premiera Iron Harvest na PC, PlayStation 4 i Xbox One odbędzie się w przyszłym roku.
Źródło: KING Art Games. Ilustracja
Komentarze
3