Nowy serwis internetowy firmy Kingston w prosty i zrozumiały sposób wyjaśni wszystkie zagadnienia związane z wyborem, instalacją i użytkowaniem pamięci.
Wychodząc z założenia, że nie każdy musi od razu znać się na technologii, firma Kingston Technology uruchomiła serwis konsumencki www.rememberkingston.com, na którym w prosty sposób będą wyjaśniane wszelkie aspekty związane z zakupem i użytkowaniem pamięci. Znajdziemy w nim na bieżąco aktualizowane informacje, ciekawostki oraz multimedialne porady ułatwiające dokonywanie przemyślanych zakupów, oraz efektywne wykorzystywanie posiadanych układów.
- rememberkingston.com jest świetnym portalem dla klientów, którzy chcieliby dowiedzieć się czegoś więcej o pamięciach dla swoich komputerów, aparatów cyfrowych, kamer wideo czy telefonów komórkowych oraz jak w optymalny sposób wykorzystywać oferowane przez nas rozwiązania technologiczne - powiedział Paweł Śmigielski, Dyrektor Regionalny na Europę Środkową w Kingston Technology. - Każdy z nas ma co najmniej kilka urządzeń, których możliwości i wydajność można poprawić poprzez wymianę lub rozbudowę pamięci. Poprzez naszą nową stronę chcemy pomóc klientom w doborze właściwych dla ich potrzeb kart pamięci Flash, modułów RAM czy dysków SSD, unikając przy tym operowania skomplikowanym technicznym językiem.-
Nowy serwis dostępny jest w sześciu wersjach językowych, w tym także i w polskiej. Strona ściśle związana z mediami społecznościowymi ma ułatwić bezpośrednie dotarcie do obecnych i potencjalnych klientów firmy. Będzie to realizowane zarówno przez dostarczanie przystępnie zaprezentowanych wiadomości merytorycznych, jak i poprzez organizację różnego rodzaju konkursów z atrakcyjnymi nagrodami.
Odwiedzający witrynę mogą wziąć udział w inauguracyjnym konkursie Challenge Ginola: Spot The Ball, rzucając wyzwanie piłkarskiej legendzie - Davidowi Ginola. Zabawa polega na wytypowaniu i wskazaniu piłki, która została usunięta z oryginalnego zdjęcia. Osoby, które najbardziej zbliżą się do prawidłowej odpowiedzi, mają szansę zdobycia jednej z 10 nagród po 1000 euro każda.
Uruchamiając serwis Kingston chce zbliżyć konsumentów do świata technologii, niezależnie od tego, czy są entuzjastami komputerów, graczami, okazjonalnymi fotografami czy zupełnymi laikami. - Nasza strona ma być miejscem spotkań dla każdego, kto w szybki i łatwy sposób chce znaleźć odpowiedzi na pytania związane z technologią i pamięciami - dodaje Paweł Śmigielski. - Wizyta na rememberkingston.com to po prostu zastrzyk wiedzy i zabawy, a konkursy takie jak Challenge Ginola będą dodawać emocji i rozrywki. -
Źródło: Kingston
Komentarze
11P.S. Filmik z porównaniem dysku SSD i HHD... ładowanie systemu... SSD-32s, HDD-52s i napis: 60% szybciej! Taa, a jakby SSD miał 42s to pewnie już by było 80% szybciej. Rewelacja ;)
Zaokrąglając to jest 60% szybciej.