Metal Gear Solid V: Ground Zeroes wyglądało będzie na PC ładniej niż na konsolach. Jak duże są równice?
Debiut Metal Gear Solid V: Ground Zeroes na konsolach już dawno za nami. Wkrótce tytuł ten pojawi się również na PC i zgodnie z obietnicami producenta zaoferuje kilka usprawnień, które spodobać mają się graczom.
Konami chwaliło się postępami w pracach dość często, ale jeśli chodzi o aspekty techniczne to wielu szczegółów nie poznaliśmy. Teraz nieco sie to zmieniło. Na co zatem liczyć mogli będą gracze korzystający z komputerów?
Rzecz jasna na to, iż Metal Gear Solid V: Ground Zeroes wyglądało będzie na tej platformie ładniej niż na konsolach. Teraz dowiedzieliśmy się dodatkowo, iż gra działać będzie w 60 klatkach na sekundę, a przedmioty oraz cienie renderowane będą w wyższej rozdzielczości. Można spodziewać się również obsługi NVIDIA SLI, kilku nowych opcji w ustawieniach grafiki oraz rozdzielczości 4K (3840x2160 pikseli).
Jak wypada to w praktyce? W poniższej galerii zobaczyć możecie dwa obrazki z wersji PS4 oraz PC. Najpierw umieszczaliśmy te z konsoli Sony, później te z blaszaka. Widzicie duże różnice?
Przypominamy, iż premiera Metal Gear Solid V: Ground Zeroes w wersji PC planowana jest na 18 grudnia.
Źródło: vg247
Komentarze
33Co do różnic- oczywiście, że jakieś będą, ale gra na PS4/XONE już była bardzo ładna, więc myślę, że takich niuansów nie ma się co czepiać.
Plusem wersji PS4 pozostanie za to odtwarzający taśmy magnetofonowe pad - był to naprawdę przyjemny dodatek do gry :) Za to totalnym niewypałem jak dla mnie była obsługa touchpada - zrobiona słabo i nieintuicyjnie.