Lovecraftowski horror kosmiczny Moons of Madness - sprawdź, czy twój pecet go przywita
Wiemy już, jak dobrze wyposażony będzie musiał być komputer, aby poradził sobie z grą Moons of Madness. Spokojnie – prawie na pewno sobie poradzi.
Premiera gry Moons of Madness już za kilka dni, dlatego też Funcom postanowił zaserwować nam świeżutki materiał wideo z rozgrywką, a także opublikować oficjalne wymagania sprzętowe. Te – krótko mówiąc – nie należą do szczególnie wysokich. Sami zobaczcie.
Minimalne i zalecane wymagania Moons of Madness
Wymagania minimalne:
- System operacyjny: 64-bitowy Windows 7
- Procesor: Intel Core i5-760 lub AMD Athlon X4 740
- Pamięć: 4 GB RAM oraz 15 GB miejsca na dysku
- Grafika: GeForce GTX 460 lub Radeon R7 260X
Wymagania zalecane:
- System operacyjny: 64-bitowy Windows 10
- Procesor: Intel Core i7-2600K lub AMD Ryzen 5 1500X
- Pamięć: 8 GB RAM oraz 15 GB miejsca na dysku
- Grafika: GeForce GTX 1060 lub Radeon RX 580
Moons of Madness? A co to takiego?
Inspirowane twórczością Lovecrafta klimat i fabuła w Moons of Madness odgrywać mają kluczową rolę. Obserwując wydarzenia oczami protagonisty, będziemy eksplorować marsjańską placówkę badawczą Invictus, by z czasem rozpocząć walkę o przetrwanie. Przede wszystkim wszystkim poszukamy odpowiedzi na zasadnicze pytanie: czy dzieją się jakieś dziwne rzeczy, czy też to z naszym bohaterem coś jest nie tak.
Jeśli jesteście ciekawi, co ten kosmiczny horror będzie miał do zaoferowania, to koniecznie zerknijcie na poniższy zwiastun z fragmentami rozgrywki. Wszystko stanie się jasne.
Zobacz nowy gameplay trailer gry Moons of Madness:
W Moons of Madness zagramy już 22 października ...o ile zamierzamy wykorzystać do tego peceta. Wersje przeznaczone na PlayStation 4 i Xbox One dotrą bowiem z pewnym poślizgiem – 21 stycznia 2020 roku.
Źródło: Funcom, Dark Side of Gaming
Warto zobaczyć również:
- Felix the Reaper to komedia romantyczna o życiu i śmierci
- Poznaliśmy wymagania sprzętowe Red Dead Redemption 2
- The Dark Pictures Anthology: Man of Medan – strach ma wielkie zastrzeżenia
Komentarze
4Przydałoby się dodanie lekkiego poruszania kamery przy chodzeniu, skakaniu - dla zwiększenia immersji.