Symulator rycerza coraz bliżej - tak dzisiaj wygląda gra Mordhau
W ostatnich miesiącach nie otrzymywaliśmy żadnych aktualizacji od ekipy pracującej nad Mordhau. Aż do teraz – w sieci pojawił się nowy „dziennik dewelopera”, pozwalający zobaczyć, jak rozwija się ten sieciowy symulator rycerza.
Gdy już wydawało się, że premiera Mordhau jest blisko, twórcy nagle zamilkli i to na ponad pół roku. Okazuje się jednak, że ten sieciowy symulator rycerza ma się dobrze. Jako dowód otrzymaliśmy czwarty materiał z cyklu „dzienniki dewelopera”.
Mordhau to sieciowa gra tworzona przez zespół niezależnych producentów z różnych części świata (w tym z Polski). Pozwoli ona wcielić się w średniowiecznego rycerza i rywalizować z innymi. Autorzy obiecują przede wszystkim bardzo dużą swobodę i olbrzymie znaczenie umiejętności gracza (które wykorzysta w zaawansowanym systemie walki).
Nowy film pozwala przyjrzeć się między innymi walce na miecze, ale przede wszystkim twórcy skoncentrowali się tym razem na strzelaniu z łuku i kuszy oraz jeździe konnej. Druga część materiału jest natomiast poświęcona menu postaci. Krótko mówiąc: możemy zobaczyć, co udało się osiągnąć po miesiącach intensywnego testowania Mordhau:
Na stronie gry odnajdujemy informację, że premiera planowana jest jeszcze na ten rok. Nie powinniśmy jednak brać tego terminu na poważnie – jeśli obejrzeliście już powyższy materiał, to usłyszeliście pewnie jak lektor wspomina o początku 2019 roku i „braku konkretów” na ten temat. Zatem należy uzbroić się w cierpliwość.
Źródło: Mordhau
Komentarze
7Silnik gry wygląda nawet nawet, ale symulacje świata takie jak Saint Row nie robiły zawrotnej furory. Tutaj jest multi, może coś się zmieni. Ja raczej nie kupię, ale może akurat znajdzie się grono odbiorców.